تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803073204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل عمومي عرصه‌اي براي انتقال فناوري‌هاي روز دنيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل عمومي عرصه‌اي براي انتقال فناوري‌هاي روز دنيا است موج-معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، همزمان با آغاز به کار «سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل عمومي و خدمات شهري»گفت: اين نمايشگاه فرصتي براي گرد هم‌آيي فعالان حوزه حمل‌ونقل عمومي و خدمات شهري به عنوان دو حوزه‌اي است که در زمينه خدمات‌رساني به شهروندان حرف اول را مي‌زنند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي افزود: اين نمايشگاه عرصه‌اي براي ارتقاي دانش فني و انتقال فناوري‌هاي روز دنيا است که در اوج تحريم‌هاي ناجوانمردانه بين‌المللي نيز به عنوان محلي براي نمايش رشد کيفي و کمي محصولات داخلي و ايجاد ظرفيت‌هاي جديد در توليد رقابتي محصولات در دو حوزه اثرگذار حمل‌ونقل عمومي و خدمات شهري به کار خود ادامه داد.
وي يکي از ويژگي‌هاي نمايشگاه امسال را افزايش مشارکت شرکت‌هاي داخلي و خارجي و تنوع و تعدد محصولاتي دانست که در آن به نمايش در آمده و تأکيد کرد: البته اين اتفاق، روندي بوده که در سال‌هاي اخير نيز شاهد سير صعودي آن بوده‌ايم.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران با اين اعتقاد که «نمايشگاه حمل‌ونقل عمومي و خدمات شهري»، فرصتي براي آشنايي با آخرين دست آوردها و تبادل‌نظر با افراد دست‌اندرکار است، اظهار کرد: با حضور مؤثر در اين نمايشگاه سعي کرديم تا با ارائه تازه‌ترين پروژه‌ها و معرفي جديدترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري از قابليت و ظرفيت تلاشگران داخلي و فعالان بين‌المللي جهت ارتقاء و بهبود خدمات‌رساني ناوگان حمل‌ونقل عمومي استفاده کنيم.
تشکري هاشمي با بيان اين که از سال گذشته شعار «آسمان آبي _ زمين پاک» با محوريت «خط سفيد» و «مديريت پسماند» به عنوان شعار محوري مديريت شهري تهران مطرح شد، تصريح کرد: اين نمايشگاه که دو حوزه عمده «حمل‌ونقل عمومي» و «خدمات شهري» را در بر مي‌گيرد، مي‌تواند زمينه‌اي براي توجه همزمان به اين دو بخش مهم و تبلور و تجلي اين شعار الهام‌بخش و راهگشاي مديريت شهري باشد.
وي با تأکيد بر اين که امروز مردم تهران از آلودگي هوا رنج مي‌برند و انواع آلاينده‌ها به ويژه ذرات معلق، سلامت شهروندان اين کلان‌شهر را مورد تهديد قرار داده، اضافه کرد: تهران، حرکت خود را به سمت شهر عاري از سوخت‌هاي فسيلي با سياست برگشت‌ناپذير استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير به عنوان رويکردي جهاني که از آثار و نتايج آن، نه تنها نسل حاضر که نسل‌هاي آتي نيز بهره‌مند مي‌شوند، آغاز کرده است.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که هدف مديريت شهري در اين حوزه آن است که تهران، روزي به شهري تبديل شود که «کمترين دل‌بستگي» به خودروي شخصي به عنوان وسيله‌اي براي سفرهاي درون‌شهري و همچنين «کمترين وابستگي» به سوخت‌هاي فسيلي را داشته باشد، اظهار کرد: تحقق اين مهم با استفاده از توان و دانش شرکت‌هاي دانش‌بنيان و با حمايت دولت محترم، دور از دسترس نيست.
تشکري هاشمي با بيان اين که مديريت شهري تلاش کرده تا گام‌هاي اوليه به اين منظور را از طريق پلاک‌کوبي اتوبوس‌هاي برقي، ورود تاکسي‌هاي هيبريدي به ناوگان تاکسيراني، ورود اتوبوس‌هاي هيبريدي به ناوگان اتوبوس‌راني و آغاز به کار نسل جديد اتوبوس‌هاي برقي در نيمه سال 94 بر دارد، تصريح کرد: به اين موارد، رشد جهشي ساخت ايستگاه‌ها و تکميل تونل‌هاي مترو را نيز بايد افزود.
وي با تأکيد بر اين که راه طولاني و پرفراز و نشيبي به منظور تحقق اين مهم پيش رو داريم، خاطرنشان کرد: اطمينان داريم، تلفيق اراده و عزم مديريت شهري و انگيزه و توانايي صنعتگران داخلي، ره‌آوردي را به ارمغان خواهد آورد که نسل امروز و نسل‌هاي بعدي از منافع و مواهب آن بهره‌مند خواهند شد و سال 94 را به عنوان سرآغاز حرکت تهران به سمت شهري «پاک» و «پايدار» با تدابير راهبردي شهردار محترم تهران به خاطر خواهند سپرد.
گفتني است؛«سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل عمومي و خدمات شهري» با حضور 220 شرکت داخلي و خارجي تا روز دوشنبه يازدهم آبان جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران بر پا خواهد بود و بازديد از آن براي عموم علاقه‌مندان امکان‌پذير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن