تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس به عملکردم در رئال نمره نمي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۳ب.ظ)
بنيتس به عملکردم در رئال نمره نمي دهد موج - سرمربي اسپانيايي کهکشاني‌ها از نمره دادن به عملکرد خود در چهار ماه فعاليتش در کنار سفيدپوشان پايتخت اسپانيا، خودداري کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رافائل بنيتس در گفت‌و‌گو با راديو ناسيونال اسپانيا به آن دسته از افرادي که از او به خاطر شيوه بازي رئال مادريد انتقاد مي‌کنند پاسخ داد، اما حاضر نشد به عملکردش نمره بدهد.
بنيتس در پاسخ به اين سؤال که تا اينجاي کار به خودش چه نمره‌اي مي‌دهد، گفت: من عملکرد يک سرمربي را در ميانه فصل مورد قضاوت قرار نداده و به آن نمره نمي‌دهم، چون معتقدم که اين کارها را بايد در پايان فصل انجام داد، زماني که مشخص مي‌شود او به اهدافش رسيده است يا خير. ما هنوز در فاز ابتدايي کار خود قرار داريم و در ابتداي يک پروژه بزرگ هستيم.
بنيتس در پاسخ به اين سؤال که آيا از تحليل‌هاي منفي که در انتقاد از عملکرد رئال مادريد صورت مي‌گيرد، تعجب مي‌کند، عنوان کرد: بله. من متعجبم که با وجود تمام اتفاقات خوبي که دارد رخ مي‌دهد، مردم فقط روي آن بخش‌هايي که عملکرد ما ضعيف دارد، تمرکز مي‌کنند. من هميشه يکسري چيزها را به مادريدي‌‌ها مي‌گويم. مي‌دانيم که به کجا مي‌خواهيم برسيم و اين مسائل حاشيه‌اي ما را از مسيرمان خارج نمي‌کند. به صدايي‌‌هايي که از خارج از باشگاه مي‌آيند گوش مي‌کنيم، اما من تيمي دارم که مرا ترغيب مي‌کند روي اهداف خود تمرکز داشته باشم.
سرمربي پيشين ليورپول درباره تصويري که برخي رسانه‌ها از او به عنوان يک آدم نه چندان دلچسب ساخته‌اند هم تأکيد کرد: شنيده‌ام که مي‌گويند بنيتس مقدار روغن زيتون داخل سالادها را هم اندازه مي‌گيرد يا يکسري داستان‌ها مسخره ديگر. در بين دوستان من هميشه همان‌طور رفتار مي‌کنم که پيش از اين رفتار مي‌‌کردم.
بنيتس در پاسخ به اين سؤال که آيا مي‌داند بايد چيزي براي رئال مادريد کسب کند وگرنه اخراج خواهد شد، گفت: تجربه به من کاري را که بايد انجام دهم، مي‌گويد و آن تمرکز روي بردن بازي بعدي است. اين‌گونه است که شما بايد امتياز جمع کنيد و در ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا پيش برويد.
سرمربي کهکشاني‌ها در پايان در خصوص اين موضوع که رئال مادريد هواداراني پرتوقع دارد که شأن، بازي زيبا و موفقيت را همزمان مي‌خواهند، اظهار داشت: من فکر نمي‌کنم اين‌طور باشد. هواداران پيروزي مي‌خواهند و اينکه بازيکنان‌شان با تمام وجود بازي کنند. تمام مادريدي‌ها، سانتيانا، دل‌بوسکه و خوانيتو را دوست دارند. وقتي به شما مي‌گويم که اين رئال بازي‌هاي فوق‌العاده فراواني انجام خواهم داد، يعني اين همان راهي است که بايد در پيش بگيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن