تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه مسئولان ورزش به قهرمانان کشور متفاوت است/ همیشه سکوت می‌کنم تا حواشی برای ناشنوایان ایجاد نشود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاه مسئولان ورزش به قهرمانان کشور متفاوت است/ همیشه سکوت می‌کنم تا حواشی برای ناشنوایان ایجاد نشود
ملی‌پوشان ناشنوا نیز همچون سایر ورزشکاران کشور برای موفقیت و قهرمانی و کسب مدال‌های خوش‌رنگ همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند.


محمدحسین مولا، رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم‌های ملی کشور برای موفقیت در مسابقات مهم بردن ورزش تلاش می‌کنند و با مشکلات فراوانی مواجه هستند، ملی‌پوشان ناشنوا نیز همچون سایر ورزشکاران کشور برای موفقیت و قهرمانی و کسب مدال‌های خوش‌رنگ همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند.
 
وی افزود: مشکلات و مسائلی که ورزشکاران ناشنوا برای کسب موفقیت و عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی با آن مواجه است بسیار بیشتر از یک ورزشکار سالم است، اما متأسفانه نگاه مسئولان ورزشی به قهرمانان کشور عادلانه نیست.
 
مولا افزود: فوتبالیست‌های ناشنوا با هزینه‌های شخصی در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنند و گاهی به دلیل حضور در مسابقات از محل کارشان اخراج می‌شوند با این وجود آنها فقط خواهان محبت توجه و رعایت حقوقشان با سایر ورزشکاران کشور هستند.
 
وی افزود: تیم ملی فوتبال ناشنوایان در مسابقات جهانی قهرمان شد، اما متأسفانه در هنگام ورود به کشور هیچ یک از مسئولان ورزشی از تیم ملی استقبال نکردند و فقط فردی به عنوان منشی یکی از معاونین از طرف نماینده سازمان تربیت بدنی در فرودگاه حاضر شد.
 
مولا افزود: پاداش قهرمانان ناشنوا با سایر ورزشکاران عادلانه نیست، مسئولان عالی‌رتبه ورزش باید از ناشنوایان حمایت و تفاوت‌ها را برطرف کنند.
 
رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان ادامه داد: به عنوان فردی ورزشی، همیشه در مقابل تفاوت‌ها و بی‌عدالتی‌ها سکوت کردم تا حواشی بیشتری برای ناشنوایان ایجاد نشود و معدود امکانات فعلی نیز به دلیل انتقاد از ناشنوایان دریغ نشود، اما امیدوارم ناشنوایان مورد توجه مسئولان ورزش قرار گیرد، رفتاری شایسته با قهرمانان فدراسیون ناشنوایان انجام شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/






اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تیم ملی فوتسال ایران بالاتر از آسیا است
ناشنوایان قادرند پرچمدار میهن مان در میادین جهانی باشند
13 فوتسالیست ناشنوا به اردو تیم ملی دعوت شدند
مردان و زنان فوتسالیست در شرایط یکسان تمرین می‌کنند





۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن