تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804920677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجری: جای دهه شصتی‌ها در دربی خالی است ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهاجری: جای دهه شصتی‌ها در دربی خالی است
از آن سال ها تا حالا که او مربی یک تیم احترام برانگیز در لیگ برتر است ، دربی برای او معنای متفاوتی پیدا کرده اما هنوز- اگر پا بدهد - با پدر و برادرها می نشینند و برای استقلال ماچ می فرستند!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی پدیده همین اول کاری دستش را رو می کند . با خنده می گوید استقلالی هستم و بعد گفت و گو آغاز می شود تا برویم به سال های دور و زمانی که با پیراهن علی آباد دربی خاص خود را با تیم پرسپولیس شهرشان برگزار می کرده است ... مصاحبه "ورزش سه"، با رضا مهاجری را بخوانید ؛ گفت و گویی در باره دربی 81 و همه در بی ها .
*طرفدار کدام تیم هستید یا بودید؟ و الان با توجه به شرایط تیم خودتان یا ارتباط با سرمربی طرفدار کدامشان هستید؟ - گرایش من و کل خانواده به سمت استقلال است یعنی پدر، خواهر و برادر من هم استقلالی هستند. سالها قبل از آنکه به عنوان مربی به استقلال بیایم. در تیم استقلال علی آباد با پیراهن استقلال بازی می کردم. مطمئنا من رابطه دوستانه بیشتری با آقای مظلومی دارم و در این سالها بارها همدیگر را در فوتبال و شرایط فوتبالی دیده ایم.
* تجربه بازی در دربی داشتید؟ - من به عنوان بازیکن در دربی مشهد و بازی ابومسلم و پیام به میدان رفتم ولی از سال 60 تا 62 من با پیراهن علی آباد استقلال با پرسپولیس این شهر بازی کردم. حتی در آن شهر کوچک استادیوم پر می شد و بین طرفداران و بازیکنان شور و حال دربی وجود داشت. انگار که ما نماینده آبی و قرمز بودیم .
*بهترین دربی ای که یادتان می‌ آید؟ - بهترین بازی که از دو تیم به یاد دارم، دربی 62 بود همان بازی که استادیوم آزادی آنقدر پر شده بود که حتی دور زمین و روی دکل هم تماشاچی نشسته بود. استقلال آن بازی را با ضربه سر پرویز مظلومی برد و این پیروزی به ما که از شهرستان برای تماشای این بازی آمده بودیم خیلی چسبید.
* دوست داشتید توی این بازی (همین بازی) سرمربی کدام تیم باشید و چرا؟ - استقلال و پرسپولیس هر دو تیمهای خوبی هستند. استقلال که صدر نشین لیگ است و پرسپولیس هم که تیم خوبی است و من بعد از بازی ابتدایی که مقابل این تیم داشتیم گفتم که هرگز یک چنین بازی از پرسپولیس ندیده بودم. ولی در این بازی من ترجیح می دهم که داور باشم. (با خنده )
*بازیکن کلیدی و تعیین‌کننده‌ این مسابقه از دید شما؟ - در استقلال بدون تردید رحمتی یکی از وزنه های اصلی محسوب می شود.. او در این فصل خیلی از جاها به استقلال کمک کرده و مقاومت خوبی از خودش نشان داده، اگر کرار آماده بود هم می توانست برای استقلال بازیکن کلیدی باشد.همچنین نباید از نام سجاد شهباززاده و خسرو حیدری هم برای استقلال گذشت. در پرسپولیس هم طارمی و عالیشاه می توانند تعیین کننده باشند.
*از قدیمی‌های دو تیم جای چه کسی در این بازی خالی است ؟ - با احترام به همه فوتبالیستهای فعلی کل فوتبالیست های دهه 60 بخاطر غیرت، شعور و جذابیتشان که می توانستند 100 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاندند، در ذهنم جاودانه هستند.جای آنها در همه دربی ها خالی است .
* به عنوان مربی یک تیم دیگر این بازی را از نظر فنی دوست دارید یا فکر می‌ کنید کل داستان هیاهوی بسیار برای هیچ است؟ - من فکر می کنم هر اتفاقی که بتواند فوتبال ما را از رکود و خمودی خارج کند، اتفاق خوبی است. خیلی بد است که تماشاگران از بازیهای استقلال و پرسپولیس در تهران استقبال نمی کنند و به ورزشگاه نمی آیند. من معتقدم که این حضور هوادار است که به بازیهای کیفیت می دهد. اگر نه مثل زمان تمرین صدای مربی در استادیوم می پیچد ... بازی وقتی هیجان انگیز و زیبا است که صدای مربی بخاطر حضور تماشاگر به جایی نرسد ! پس این بازی را دوست دارم .
*از بین دو سرمربی کار فنی کدام را بیشتر قبول دارید؟ - آقای مظلومی که مربی با تجربه ای است که کارنامه خوبی هم در دربی دارد . آقای برانکو هم که مربی حرفه ای است و سالها در تیم ملی ایران زحمت کشیده است. اجازه بدهید نظر ندهم .
* توصیه فنی برای استقلال و پرسپولیس؟ - والله چه عرض کنم . هر دو تیم مربیان بزرگی دارند و خودشان استادند . اما من به هر دو تیم توصیه می کنم که فارغ از فشارها بیایند یک بازی جذاب را به نمایش بگذارند که مخاطب فوتبال از تماشای آن لذت ببرد درست مثل بازی ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید یا بازی آتلتیکو مادرید و رئال، بازی منچستر سیتی و منچستر. یعنی فقط به فکر نباختن نباشند چون این فکر باعث می شود که کیفیت بازی پایین بیاید.

پرسپولیس تهران دربی (داربی) پدیده مشهد رضا مهاجری استقلال تهران

ارسال به تلگرام


10:28  1394/08/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن