تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاپورتا: احتمال حضور بارسا در لیگ فرانسه وجود دارد ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لاپورتا: احتمال حضور بارسا در لیگ فرانسه وجود دارد
خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا عنوان کرد که پیوستن قهرمان اسپانیا به لیگ فرانسه در صورت جدایی کاتالونیا غیرممکن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا ماه گذشته عنوان کرده بود که حتی در صورت استقلال کاتالونیا، بارسلونا قادر به تغییر لیگ نخواهد بود. در انتخابات محلی کاتالونیا، حذب جدایی طلب با 48 درصد آرا، صاحب بیشترین کرسی در مجلس داخلی کاتالونیا شد. نخست وزیر فرانسه، مانوئل والس نیز روز گذشته تاکید کرد که درهای لیگ فرانسه به حضور بارسلونا در این لیگ باز خواهد بود. حال، لاپورتا نیز این موضوع را تایید کرد و رخ دادن چنین اتفاقی را غیرممکن ندانست.

او گفت:" بارسا در لیگ فرانسه؟ اول باید مطمئن شویم که لیگ اسپانیا دیگر بارسا را نمی‌خواهد. در چنین شرایطی، بارسا می‌تواند در لیگ‌های خارجی بازی کند. با استقلال کاتالونیا، چنین موضوعی غیرممکن نخواهد بود.بارسا می‌تواند در فرانسه یا هر کشور دیگری بازی کند. فکر نمی‌کنم بارسا لالیگا را ترک کند. لالیگا یک لیگ بسیار جذاب است و ال کلاسیکو اهمیت بسیاری دارد. بسیار مهم است که افرادی که در این زمینه تصمیم گیرنده هستند، خیلی هوشمندانه کار کنند و به دنبال منافع عمومی باشند."



لاپورتا بارسلونا

ارسال به تلگرام


10:47  1394/08/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن