تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییاتی از جلسه انتخاباتی احمدی نژاد با هوادارانش


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جزییاتی از جلسه انتخاباتی احمدی نژاد با هوادارانش
روز نو : شنیده شده محمود احمدی نژاد اخیرا در دیدار با برخی فعالان رسانه ای و انتخاباتی هوادار خود به القای خط ناکارآمدی دولت یازدهم اقدام کرده است.

بر اساس گزارش دریافتی خبرنگار نواندیش، وی همچنین گفته است با یک مناظره، امکان کسب موقعیت برتر در فضای سیاسی را در مقابل دولت تدبیر و امید دارد.


او که در سخنان خود از تعابیر فوتبالی استفاده زیادی داشته است، افزوده: قبلا به من توصیه شده بود مناظره نکنم، اما با مناظره به جای باخت 0-3 (در صورت عدم شركت در مناظره)، 0-6 برنده شدم!


او همچنين در ادامه تعابير فوتباليش، دولت خود را با برزيل و رقبايش را با مالديو مقايسه كرد.


اخیرا جریانهای هوادار رییس جمهور سابق و نیز مدیران سابق دولت او در جبهه پایداری و جبهه یکتا، با بزرگ نمایی برخی اختلافات میان مقامات دولتی، سعی در ناکارآمد نشان دادن دولت یازدهم دارند.


گفتنی است فعالان سیاسی مناظره معروف انتخاباتی سال 1388 و اتهامات مطرح شده از سوی محمود احمدی نژاد به برخی شخصیت های مهم نظام را یکی از دلایل مهم التهابات سیاسی در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 عنوان کرده بودند.




تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن