تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همكاري ايران وسوريه درجهت روندصلح و افزايش امنيت نقش زيادي داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همكاري ايران وسوريه درجهت روندصلح و افزايش امنيت نقش زيادي داشته است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): وزير دفاع جمهوري عربي سوريه روز سه شنبه در مصاحبه مشترك مطبوعاتي وراديو وتلويزيوني با همتاي ايراني خود در تهران گفت:‌ همكاري هاي دو كشور ايران و سوريه در جهت روند صلح و افزايش امنيت در منطقه نقش زيادي داشته است.


سپهبد "حسن تركماني" افزود:‌ ايران توان و قدرت استراتژي خوبي براي امنيت سوريه و سوريه توان و قدرت استراتژي خوبي براي امنيت ايران محسوب مي شود و اين امنيت به معناي همه جانبه است.
وي با بيان اينكه‌ سوريه با توجه به موقعيت جغرافيايي و ژئوپلتيكي و به رغم فاصله جغرافيايي با ايران ، عمق استراتژيك ايران به حساب مي آيد، اظهار داشت:‌ تا زماني كه رهبران دو كشور بر اساس ديدگاه هاي مشترك به پيش روند اين وضعيت ادامه خواهد داشت و همكاري هاي تنگاتنگ دفاعي ايران و سوريه تداوم دارد.
وي در ادامه با اشاره به مذاكرات صلح سوريه و رژيم صهيونيستي گفت:‌ همواره بحث شرايط صلح ميان سوريه و اسراييل مطرح مي شود در حالي كه هيچ شرايطي موجود نيست و موضوعات تنها در سطح رسانه ها مطرح مي شود.
وزير دفاع جمهوري عربي سوريه افزود:‌ نبايد از ياد ببريم كه نتايج مذاكرات قبلي با اسراييل روند مثبتي را دنبال نكرد اما صرف نظر از گذشته ميان فلسطين و اسراييل، معتقديم زماني كه مسئله بازپس گيري بلندي هاي جولان به ميان مي آيد يكبار ديگر روند مذاكرات را صرف نظر از نتايج نهايي صلح و با توجه به تحولات منطقه به صورت شفاف و غير مستقيم با ميانجيگري كشور تركيه آغاز كنيم.
وي گفت:‌بايد روند مذاكرات را بررسي كنيم و بدون هيچ گونه بدبيني منتظر نتيجه مذاكرات صلح باشيم.
وزير دفاع سوريه پس از مصاحبه مطبوعاتي با بدرقه سردار سرتيب " مصطفي محمد نجار " وزيردفاع كشورمان تهران را به مقصد دمشق ترك كرد.
وي در مدت اقامت خود درتهران با رييس جمهوري، فرمانده كل سپاه پاسداران و مشاوران عالي نظام و فرمانده معظم كل قوا ديدار وگفت وگو كرد و از برخي صنايع دفاعي وزارت دفاع بازديد واز نزديك با روند فعاليت آنان آشنا شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن