تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813114376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایسوس با ارزش‌ترین برند تایوانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ایسوس با ارزش‌ترین برند تایوانی شد
ایسوس توانست برای سومین سال پیاپی عنوان با ارزش‌ترین برند تایوانی را کسب کند، ارزش این برند 1.78 میلیارد دلار تخمین‌زده می‌شود.
به گزارش نامه نیوز، هر ساله وزارت اقتصاد تایوان با همکاری موسسه Interbrand انگلستان اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های تایوانی می‌کند، بر اساس آخرین گزارش از سوی این دو نهاد، برند ایسوس با ارزشی بالغ بر 1،78 میلیارد دلار توانست برای سومین سال پیاپی و در سال 2015 عنوان با ارزش‌ترین برند تایوانی را از آن خود کرده و خود را از رقبای سرشناس و قدرتمند جدا کند.
 
ایسوس در سال 2015 به توسعه گروه محصولات با مفهوم Zen-inspired و خانواده محصولات مخصوص بازی (Republic of Gamers (ROG پرداخت و توانست بازار خورد را گسترش دهد.
 
این شرکت در سال 2015 دو خانواده مهم از محصولات Zen معرفی کرد، ZenPad و ZenFone که پرچمدار آن ZenFone 2 است. این محصولات نقش بسزایی در کسب در آمد ایسوس در سال 2015 داشته است. همچنین با معرفی GX700 قویترین نوت‌بوک مخصوص بازی در دنیا به همراه سیستم خنک کننده مایع و لپ‌تاپ G752 که مجهز به خلاقانه‌ترین صفحه کلید مخصوص بازی در دنیا است، توانست در خانواده ROG محبوبیت و ارزش برند خود را بالاتر ببرد.



منبع: ایسنا


۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن