تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813036910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق منویات رهبری از اهداف برپایی هفته پدافند غیرعامل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تحقق منویات رهبری از اهداف برپایی هفته پدافند غیرعامل
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: تحقق منویات رهبری از اصلی‌ترین اهداف برپایی هفته پدافند غیرعامل است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه هر سال از چهارم تا ۱۰ آبان به هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، تحقق فرامین مقام معظم رهبری، معرفی ضرورت‌ها، پدافند غیرعامل در سطح جامعه و فرهنگ‌سازی آن را از جمله اهداف این هفته برشمرد.
به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار  با بیان اینکه هر سال از چهارم تا 10 آبان به هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، گفت: در همین راستا، «پدافند غیرعامل، مصون‌سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت» شعار امسال هفته اعلام شده که تحقق فرامین مقام معظم رهبری، معرفی ضرورت‌ها، کارکردها و فعالیت‌های پدافند غیرعامل در سطح جامعه و گفتمان سازی و فرهنگ ‌سازی آن بین مردم از اهداف اصلی این هفته عنوان شده است.

صحرائیان بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد صاحب نظر، ارتباط با جامعه علمی و فرهنگی شهرستان، تمرکز بر حوزه‌های تخصصی (سایبری، زیستی، پرتویی، شیمیایی و کارکردی)، استفاده فراگیر از ظرفیت رسانه ملی و مطبوعات، تمرکز و اهمیت دادن به برنامه‌های موثر، کم هزینه و پرمخاطب، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی سازمان‌های کشوری و لشکری، بهره‌گیری ظرفیت فرهنگ عاشورایی برای ترویج پدافند غیرعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج، تشکل‌های مردم نهاد و هیئت‌های مذهبی از سیاست‌های اجرایی این شورا در شهرستان جهرم است.

وی از صدور حکم اعضای شورای پدافندغیرعامل شهرستان جهرم خبر داد و افزود: تعداد این اعضا 46 نفر بوده که در قالب 11 کارگروه تخصصی(امنیتی انتظامی، بهداشت و سلامت، انرژی و آب، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگی، اموزشی و اجتماعی، سایبری، پشتیبانی و خدمات شهری، امداد و نجات، راه و شهرسازی، سازماندهی و مشارکت مردمی، جهاد و کشاورزی) مشغول به فعالیت هستند.

رئیس پدافند غیرعامل شهرستان جهرم شناسایی سامانه‌های بحران‌زا در سطح شهرستان، شناسایی آسیب پذیری‌ها در سطح شهرستان در حوزه اداره امور مردم شامل سامانه مایحتاج عمومی مردم، بهداشت و درمان، خدمات آموزش، امنیتی و اطلاع‌رسانی، پیش بینی آسیب‌ پذیری‌های وضع موجود شبکه معابر شهری، روستایی و معابر ورودی و خروجی شهرها در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب برای برطرف کردن آنها و تهیه طرح چگونگی تخلیه و اسکان اضطراری، سازماندهی، ایجاد هماهنگی در سازمان ها و نهادهای آموزش برای اجرای آموزش عمومی پدافند غیرعامل به مردم و ارتقا توانمندی تیم‌های مقابله با عملیات سایبری دشمن در سازمان‌ها را از جمله مهمترین وظایف شورای پدافند غیرعامل عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در شهرستان جهرم را از برنامه‌های این هفته دانست و گفت: این نمایشگاه با حضوردکتر ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در جهرم افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در کازرون
تلف شدن دام و از بين رفتن8 تن علوفه در "فيروزآباد"
دستبند پليس بر دستان سارقان موتورسيکلت
توقيف خودرو با تخلفات حادثه ساز در فارس
کشف موادمخدر در فارس





۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن