تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805604339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزوده شدن 9 هزار پرستار به مجموعه کادر بيمارستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۳۹ب.ظ)
افزوده شدن 9 هزار پرستار به مجموعه کادر بيمارستاني موج - معاون درمان وزارت بهداشت در بازديد از کلينيک فوق تخصصي بعثت رشت از افزوده شدن 9 هزار پرستار به مجموعه کادر بيمارستاني در راستاي اجراي طرح تحول نظام سلامت خبر داد.
به گرارش خبرگزاري موج، محمد حاجي‌آقاجاني پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) از بخش‌هاي مختلف کلينيک فوق تخصصي بعثت و مرکز آموزشي درماني قلب حشمت رشت بازديد کرد.
معاون درمان وزارت بهداشت در حاشيه بازديد از کلينيک تخصصي و فوق تخصصي ويژه بعثت رشت هدف از بازديد خود را بررسي وضعيت اجراي طرح تحول سلامت در گيلان عنوان کرد.
وي با بيان اينکه طرح تحول نظام سلامت از برنامه‌هاي هفت‌گانه از ارديبهشت سال 93 به اجرا در آمد، وضعيت اجراي طرح نظام سلامت در استان گيلان را رضايت‌بخش دانست.
معاون درمان وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مهم‌ترين چالش طرح نظام سلامت را مطالبات بيمارستان‌ها و مراکز درماني عنوان کرد و افزود: فاصله بين خدمت تا دريافت مطالبات، خدمات‌رساني را مشکل مي‌کند.
وي همراهي سازمان‌هاي ‌ بيمه گر و پرداخت به‌ موقع مطالبات را از نکات مهم و تاثيرگذار در اجراي طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.
حاجي‌آقاجاني کمبود نيرو را از ديگر چالش‌هاي آزار دهنده در طرح نظام سلامت بيان کرد و گفت: دولت در استخدام نيرو با محدوديت‌هاي جدي مواجه است، بنابراين بايد از راهکارهاي متفاوت استفاده کنيم.
معاون درمان وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، الگوي هيأت امنايي در بيمارستان‌هاي کشور را يکي از راهکارها دانست و خاطرنشان کرد: در راستاي اجراي طرح تحول نظام سلامت 9 هزار نفر پرستار به مجموعه کادر بيمارستاني کشور اضافه شده‌اند.
گفتني است: عمليات اجرايي احداث، کلينيک فوق تخصصي بعثت با زيربناي 787 متر مربع در زمين اهدايي در سال 1390 افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
اين کلينيک، با بهره گيري از تجهيزات پزشکي و امکانات پيشرفته و فضاي مناسب جهت ارائه خدمات با کيفيت بالا به بيماران در پنج طبقه با مجموعه خدمات تشخيصي و تصويربرداري به مراجعين خدمت رسامي مي‌کند.
کلينيک فوق تخصصي بعثت يکي از مجهزترين و کامل‌ترين مراکز پزشکي درمان سرپايي در استان گيلان بوده. در حال حاضر داراي 17 مطب پزشک، جهت استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص مي‌باشد.

بازديد از مرکز آموزشي درماني قلب حشمت رشت
آقاجاني معاون درمان وزارت بهداشت، در دومين برنامه از سفر خود به گيلان، از بخش هاي مختلف از جمله بخش جراحي مردان، اتاق عمل بخش ICU، قلب باز، اورژانس، الکتروفيزيولوژي و مراقبت‌هاي ويژه قلب بازديد کرد.
وي ضمن عيادت از بيماران، نحوه ارائه خدمات درماني در اين مرکز را جويا شد و بيماران نيز از نحوه ارائه خدمات درماني و برخورد کادر درماني، اظهار خرسندي کردند.
معاون درمان وزارت بهداشت، همچنين در ديدار با کادر درماني و پرستاران، مشکلات آن‌ها را مورد بررسي قرار داد.
شايان ذکر است در بخش آنژيو، ماهانه حدود 400 تا 450 يبمارآنژيوگرافي مي‌شوند و براي حدود 200 بيمار نيز آنژيوپلاست انجام مي‌گيرد. همچنين با استقرار پزشکان قلب مقيم در اين مرکز، به‌صورت شبانه روزي، ميزان ماندگاري بيمار در بخش اورژانس کاهش يافته است.
گفتني است: در تاريخ 1363 بيمارستان حشمت به نام مرکز آموزشي درماني قلب حشمت رشت تغيير نام پيدا کرد و در حال حاضر اين بيمارستان با داشتن امکانات و تجهيزات مدرن از لحاظ ارائه خدمات سلامت به نحو مطلوب به بيماران اين استان و استان‌هاي هم‌جوار (اردبيل، زنجان، قزوين، مازندران) را تحت پوشش قرار مي‌دهد.
اين مرکز که داراي 180 تخت مصوب و 140 تخت فعال مشغول به ارائه خدمت به بيماران مي‌باشد، مجهز به بخش هاي CCU - ICU-OH POST ANGIO، اورژانس، قلب کودکان، جراحي قلب، قلب زنان و قلب مردان مي‌باشد. بخش‌هاي پاراکلينيکي شامل آزمايشگاه و بانک خون، راديولوژي و اکو کارديو گرافي، اکوکارديو گرافي مري، تست ورزش، هول‌تر مونيتورينگ ريتم و فشار، کاتتريسم آنژيو گرافي و آنژيوپلاستي و نصب پيس ميکر قلب است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن