تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه اصلی مظلومی برای دربی!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دغدغه اصلی مظلومی برای دربی!




مهار مهاجم ملی پوش و شش گله پرسپولیس تمام تفکرات سرمربی استقلال برای بازی دربی را به خود معطوف کرده است.





جام نیـوز: پرویز مظلومی که یک بار طعم تلخ شکست به خاطر غافل شدن از مهاجم سرزن و سابق پرسپولیس ایمون زاید را چشیده، دوست ندارد دوباره با غفلت بازنده دربی باشد و به فکر مهار همشهری اش طارمی است.
 
از سوی دیگر مظلومی با اینکه تیمش در بازی با سپاهان گل دریافت نکرد اما همچنان از عملکرد مدافعان استقلال ناراضی است! سرمربی آبی ها در پایان بازی هم رحمتی را ستاره تیمش دانست و این بدان معناست که او جور مدافعان را روی برخی صحنه ها کشیده و به تنهایی ناجی تیمش شده است.
 
مظلومی با در نظر گرفتن ضعف دفاعی تیمش نگران بازی دربی است و گویا در نظر دارد در چند روز باقیمانده تا بازی با پرسپولیس برای مدافعانش تمرینات اختصاصی در نظر بگیرد و خط دفاعی تیمش را مستحکم تر کند.
 
او در چند روز اخیر در جلساتی که با دستیاران و آنالیزورهای تیمش داشته نکات ضعف و قوت پرسپولیس را بررسی کرده و به طور اختصاصی نیز وضعیت طارمی و حرکات او در جریان بازی های مختلف را آنالیز و تجزیه و تحلیل کرده است چرا که معتقد است با کار انداختن طارمی پرسپولیس ضعیف می شود.






تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن