تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های هفته پژوهش در هرمزگان از 14 تا 18 آذر ماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برنامه های هفته پژوهش در هرمزگان از 14 تا 18 آذر ماه برگزار می شود استان‌ها > هرمزگان - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: طبق آئین نامه مصوب استانی هفته پژوهش و فناوری، مراسم استانی هفته پژوهش و فناوری در سال جاری از تاریخ 14 لغایت 18 آذر ماه و در سطح ملی از تاریخ 22 لغایت 27 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، علی رئوفی در نشست ستاد برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان هرمزگان، عنوان کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي جهت گسترش فرهنگ پژوهش و ارج نهادن به مقام پژوهشگران، روز 25 آذر از سوي شوراي فرهنگ عمومي كشور به عنوان روز پژوهش نامگذاري شد و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نیز از سال 1379، هفته چهارم آذر ماه را هفته پژوهش و فناوری اعلام كرد. وی ادامه داد: علت نامگذاري این روز آشنايي مردم با اهميت پژوهش و نقش و جايگاه آن در اداره یک سازمان و جامعه و بهبود وضع زندگي شهروندان و آشنايي با سازمان هاي دارای ماهيت پژوهشي است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان هفته پژوهش را فرصتي برای تعامل مردم با دوستداران علم و پژوهش دانست و افزود: متاسفانه هنوز در کشور ما فرهنگ پژوهش برخلاف فرهنگ آموزش، گسترش نیافته که باید برای نهادينه سازی فرهنگ پژوهش تلاش کنیم. رئوفی خاطرنشان کرد: توجه به پژوهش عامل اصلي پيشرفت كشورهاي توسعه يافته است و در اين كشورها پنج درصد از توليد ناخالص ملي، صرف سرمايه گذاري در امور پژوهشي مي شود در حالی که در ايران اين رقم، نيم درصد است. وی با بیان اینکه طبق آئين نامه مصوب استاني هفته پژوهش و فناوري، مراسم استاني هفته پژوهش و فناوري در سال جاري از تاريخ 14 لغايت 18 آذر ماه و در سطح ملي از تاريخ 22 لغايت 27 آذر ماه  برگزار می شود، اظهار داشت: مراسم این هفته در استان به شكل يكپارچه خواهد بود و باید دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي از برگزاري مراسم مجزا اجتناب کنند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان بیان داشت: برای صرفه جويي و اثر بخشي هزينه ها، دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان از محل اعتبارات پژوهش و فناوري که در اختيار دارند برای برنامه های متمرکز این هفته هزينه کنند. رئوفی گفت: همزمان با این هفته، پژوهش هاي بومي و فناوري هاي منتخب استان ها، در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار به نمایش درخواهد آمد و هر ساله به منظور حمايت از فعاليت هاي پژوهشي و فناوري از سه استان برتر در سطح كشور تقدير به عمل خواهد آمد.

کلید واژه ها: استان هرمزگان -




سه شنبه 5 آبان 1394 - 20:36:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن