تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805698854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كواچ: به ماندن در ايران خوشبين هستم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كواچ: به ماندن در ايران خوشبين هستم
در حالي كواچ ديروز در نشست خبري‌اش با خبرنگاران گفت به ادامه همكاري با ايران خوشبين است كه قرار است امروز پس از پايان دومين جلسه او با محمدرضا داورزني، تكليف نيمكت تيم ملي واليبال مشخص شود.
نویسنده : سعيد احمديان 


در حالي كواچ ديروز در نشست خبري‌اش با خبرنگاران گفت به ادامه همكاري با ايران خوشبين است كه قرار است امروز پس از پايان دومين جلسه او با محمدرضا داورزني، تكليف نيمكت تيم ملي واليبال مشخص شود. كواچ برخلاف قبل، ديروز گفت قبول كرده است كادر فني‌اش را تقويت كند. حالا بايد ديد او بعد از جلسه امروز در ايران مي‌ماند يا بايد چمدان‌هايش را ببندد و واليبال ايران در انتظار يك مربي جديد براي المپيكي شدن باشد.
ساعت 14 ديروز، هتل آكادمي ملي فوتبال ميزبان نشست خبري كواچ بود. سرمربي صربستاني تيم ملي واليبال كه اين روزها شايعات زيادي درباره بركناري يا ادامه همكاري او با ايران به گوش مي‌رسد، بامداد ديروز به تهران آمد تا در نشستي رودررو با محمدرضا داورزني شرايط ادامه همكاري را بررسي كند، به خصوص اينكه فدراسيون واليبال پيش از آمدن كواچ به تهران به او پيغام داده بود كه براي ماندن بايد كادر فني‌اش را تقويت كند. در اين شرايط بود كه داورزني و كواچ ديروز سه ساعت و نيم در يك جلسه مشترك درباره نتايج واليبال در جام جهاني و ادامه همكاري با هم بحث كردند و قرار است امروز هم دومين جلسه برگزار و  وضعيت كواچ مشخص شود. بعد از جلسه با داورزني بود كه سرمربي صربستاني تيم ملي واليبال به همراه چلنگر مترجم مشهوري كه براي فوتبالي‌ها يك چهره شناخته شده است به سالن نشست خبري هتل آكادمي ملي فوتبال آمد و اولين بار بعد از ناكامي واليبال در جام جهاني روبه‌روي خبرنگاران نشست تا پاسخگوي سؤالات رسانه‌ها و به خصوص مهم‌ترين سؤال اين روزهاي واليبال يعني ماندن يا نماندنش در ايران باشد. البته او گفت كه چه با من و چه بي‌من واليبال ايران با توجه به بازيكناني كه دارد، مي‌تواند به المپيك برسد و شايستگي اين كار را دارد.
سؤال ابتدايي هم درباره نتيجه جلسه‌اش با داورزني درباره ادامه كار در ايران بود و سرمربي صربستاني در جواب گفت، اولين جلسه نتيجه‌اي نداشته و امروز در جلسه دوم قرار است تكليف او مشخص شود، هرچند او تأكيد كرد كه به ادامه همكاري خوشبين است: «اولين جلسه از سلسله جلسات خود را با رئيس فدراسيون برگزار كردم تا عواملي را كه موجب ناكامي تيم ايران شد، شناسايي و راهكارهاي لازم را براي آنها پيدا كنيم. صادقانه مي‌گويم كه در جلسه اول هيچ نتيجه‌اي حاصل نشد و اين جلسات ادامه خواهد داشت و قطعاً در پايان داورزني و همكارانش نتيجه نهايي را اعلام خواهند كرد.»
مهم‌ترين خواسته فدراسيون براي ادامه كار كواچ، تقويت كادر فني است، خواسته‌اي كه به نظر مي‌رسد سرمربي صربستاني آن را قبول كرده است تا شانس ماندنش بيشتر شود: «مشكل اصلي دستياران من سوابق آنها بود. تا زماني كه ما نتايج خوبي مي‌گرفتيم، نواقص پوشش داده مي‌شد اما حالا كه نتايج بدي گرفتيم، مشكلات نمايان شده است. ما در اين مورد با رئيس فدراسيون صحبت كرديم و در صورت ادامه همكاري كه به آن خوشبين هستم، نقايص وارد به كادر فني برطرف خواهد شد. مي‌دانم چرا دستياران من مثل خار در چشم برخي كارشناسان ايراني شده‌اند؟ از روز اول درباره مرحوم مدني فشار آوردند و بعد از آن در خصوص سايرين. ما به دنبال رفع نواقص هستيم تا بهترين تصميم را بگيريم.» عقب‌نشيني كواچ درباره نقص داشتن كادر فني‌اش در شرايطي است كه او پيش از اين همواره از كادر فني‌اش دفاع و هرگونه تغيير آنها را رد كرده بود.
 
بي‌انگيزگي كار دستمان داد
سؤال بعدي درباره رابطه كواچ و بازيكنان بود. شنيده مي‌شود سرمربي صربستاني با بازيكنان در جام جهاني دچار مشكل شده بود و آنها حرف او را نمي‌خواندند، البته كواچ ديروز آن را رد كرد و مشكل ايران در جام جهاني را بي‌انگيزگي بازيكنان عنوان كرد: «از روز اول رابطه ويژه‌اي با بازيكنان داشتم و غير از جام جهاني ثابت شد كه مسير خوبي را در پيش گرفته بوديم. شنيدم كه در ايران نوشتند رابطه خوبي بين بازيكنان و كادر فني وجود نداشت به نظرم بهتر است اين موضوع را از بازيكنان سؤال كنيم؛ چراكه من فكر مي‌كنم رابطه‌مان عالي بود اما گاهي لازم است به عنوان يك معلم بلند حرف بزنم يا شايد بازيكني را نوازش كنم. به هر حال تا قبل از جام جهاني تمام اين موارد خوب بود.»
او ادامه داد: «دليل بازي‌هاي ضعيف ايران اين بود كه شايد انگيزه كافي نداشتند، چون تنها دو تيم به المپيك صعود مي‌كردند و اين موضوع انگيزه بازيكنان را كم كرده بود. البته شايد هم روز بازيكنان نبوده كه بخواهند دستورات كادر فني را اجرا كنند. بازيكنانم پيش از جام جهاني فكر مي‌كردند مي‌توانند حريفان را به راحتي شكست دهند اما وقتي بازي‌هاي اول را باختند، انگيزه‌شان را از دست دادند اما من هرگز در جام جهاني خيالبافي نمي‌كردم و شايد فقط خوشبين بودم.»
 
ادامه دادن راه ولاسكو افتخار من است
پس از ناكامي در جام جهاني واليبال، مقايسه ولاسكو و كواچ بالا گرفته است، موضوعي كه سرمربي تيم ملي واليبال ديروز به آن واكنش نشان داد: «ولاسكو يكي از مربيان بزرگ جهان است و ادامه راه او و جانشيني او براي هر كسي افتخار بزرگي است. حالا نقش ايران در نقشه واليبال جهان برجسته‌تر شده است و من احساس غرور مي‌كنم كه راه او را ادامه دادم. من هيچ وقت قصد مقايسه خودم را با او ندارم چون معتقدم او يكي از بزرگ‌ترين مربيان دنياست.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن