تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاييان: کري را بايد در زمين بخوانيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۷ب.ظ)
به هواداران قول يک بازي هجومي را در دربي مي دهم؛ رضاييان: کري را بايد در زمين بخوانيم موج-مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست ندارم براي استقلالي‌ها پيش از دربي تهران کري بخوانم.
به گزارش خبرگزاري موج، رامين رضاييان در حاشيه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص دربي روز جمعه اين تيم مقابل استقلال اظهار داشت: دربي بازي بسيار مهمي است. روز جمعه اولين دربي من محسوب مي‌شود و اميدوارم که هواداران هر دو تيم به ورزشگاه بيايند و استاديوم آزادي بار ديگر پر شود. من از همين جا به هواداران قول مي‌دهم که روز جمعه شاهد بازي هجومي از دو تيم باشند و از دربي لذت ببرند.
وي در خصوص اين که برخي از بازيکنان هدف‌شان از حضور در دربي فقط ايجاد حاشيه است، عنوان کرد: من با متوجه اين سوال نمي‌شوم. بازيکن وقتي وارد زمين مي‌شود، مي‌خواهد فوتبال بازي کند. قطعاً هر کسي که به فکر حاشيه باشد در نهايت دو يا سه سال مي‌تواند فوتبال بازي کند، چون حاشيه به هيچ وجه کمک نمي‌کند. در مجموع همان طور که مطمئن هستم روز جمعه فوتبالي خوب و هجومي از پرسپوليس و استقلال خواهيم بود چون استقلال هم تيمي دفاعي نيست.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص پيش بيني‌اش از نتيجه دربي 81 و آيا اين که نمي‌خواهد براي استقلالي‌ها کري بخواند، عنوان کرد: مسلما بازي را نمي‌شود پيش‌بيني کرد و من هم دوست ندارم براي استقلالي‌ها کري بخوانم وقتي صحبت‌هاي شب گذشته حنيف عمران زاده را خواندم که گفت ديگر نمي‌خواهم براي پرسپولسي‌ها کري بخوانم خيلي از او خوشم آمد. به نظر من فوتباليست نبايد حواسش را به کري خواندن جمع کند بايد حرفش را در زمين بخواهند کري خواندن براي فوتباليست‌ها و هواداران خوب نيست.
رضاييان در خصوص تقابلش با يعقوب کريمي در دربي 81 و اين که مي‌تواند در اين تقابل برنده باشد، خاطرنشان کرد: يعقوب کريمي يکي از بازيکنان خوب فوتبال ايران است اما مسلماً هر کسي در دربي تمام توانش را مي‌گذارد. کريمي يا هر بازيکن ديگري براي من قابل احترام است اما جمعه هر کسي بيشتر تلاش کند، موفق مي‌شود ضمن اينکه در ديدراي مانند دربي اصلا بحث شخصي مطرح نيست و اين 11 نفر هستند که بايد کنار هم عملکرد خوبي داشته باشند. من اميدوارم که 11 نفر پرسپوليس روز دربي موفق باشند.
وي در پايان در خصوص اينکه روز گذشته محسن بنگر در مصاحبه‌اي به حالت مزاح گفته بازيکنان جوان و «بي‌کله» پرسپوليس دربي خوبي را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: الآن ديگر بازيکن جواني نداريم پس از گذشته 10 هفته همه باتجربه شدند. شما نگاه کنيد تيمي مانند تيم استقلال خوزستان با آن همه جوان بدون استرس در آزادي مقابل استقلال بازي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن