تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804360451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: به ادامه همکاری با ایران خوش‌بین هستم/ دستیاران من خاری در چشم کارشناسان بودند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کواچ: به ادامه همکاری با ایران خوش‌بین هستم/ دستیاران من خاری در چشم کارشناسان بودند
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این مطلب که جلسات ما با فدراسیون ادامه خواهد داشت گفت: به ادامه همکاری با فدراسیون ایران خوشبین هستم.
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری خود که از ساعت 14 در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد اظهار کرد: 3 ساعت و نیم با داورزنی و مسئولان فدراسیون والیبال جلسه داشتم.

نشست‌های که در آینده هم ادامه خواهند داشت و تصمیم نهایی هم درباره وضعیت تیم ملی نگرفتیم. بعد مسابقات جام جهانی نشستی برگزار نشد که بتوانیم در مورد نتایج آن مسابقات صحبت کنیم.


با این حال اعتقاد من این است که تیم والیبال ایران با کیفیتی که دارد و تلاشی که فدراسیون انجام می‌دهد در نهایت به مقصد خود  که رسیدن به مسابقات المپیک است خواهیم رسید.


وی ادامه داد: نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات جام جهانی من را بیش از هر کس دیگری ناراحت کرد با این حال نباید فراموش کرد که سال گذشته نتایج خوبی با تیم ملی ایران کسب نمودیم.


کواچ درباره‌ی رابطه‌اش با بازیکنان در مسابقات جام جهانی و این شابعه که برخی ها اعتقاد داشتند بازیکنان به اندازه کافی رابطه خوبی با مربی خود ندارند گفت: من از ابتدا تصمیم داشتم برای نوع ارتباطم با بازیکنان شیوه مخصوص خودم را اتخاذ کنم.
آنچه طراحی کرده بودم تا پیش از جام جهانی نتیجه مطلوبی در برداشت رابطه من از روز نخست با بازیکنان خوب بود اما شاید پس از این تصمیم بگیرم سختگیرانه تر برخورد کنم.


وی افزود: درباره نوع رابطه من با بازیکنان می‌توان از خود بازیکنان هم سوال کرد هر چند در هر رفتار و واکنشی خط قرمزهای لازم وجود دارد.


کواش خاطرنشان کرد: این عادلانه نیست که بخواهیم گمراه شویم و کیفیت فعلی تیم ملی را بعد تلقی کنیم اگر حرفه‌ای نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که تیم‌های بزرگ جهان شاید نتوانند به المپیک راه پیدا کنند و در مسابقات جهانی هم نتایج دلخواه را نگرفته‌اند.


وی با بیان این مطلب که بعد از دیدار اول مقابل آرژانتین بازیکنانم انگیزه خود را از دست دادند نتوانستیم تیم همیشگی باشیم.

سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران در خصوص دستیارنش گفت: ابتدای حضورم در ایران مشکل اصلی رسانه‌ها و برخی از کارشناسان سوابق دستیاران من بود گویا دستیاران من خاری در چشم برخی کارشناسان بودند.
با این حال ما در جلسه امروز با مسئولان فدراسیون والیبال این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم که اگر ادامه همکاری موثر شد بهترین کادر فنی را برای تیم در نظر بگیریم


کواچ در خصوص آغاز های ضعیف تیم ملی در تورنمت های مهم اظهار کرد: هر مسابقات شرایط خاص خودش را دارد و برای هر مسابقه باید تدابیر خاصی اندیشید.


وی ادامه داد: در مسابقه برابر آر‍ژانتین انگیزه بازیکنان از دست رفت و ذهنیت خوبی برای ادامه کار نداشتیم.


سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دیگر دیدارهای تیم ملی گفت: مقابل استرالیا و کانادا اصلاً خوب نبودیم اما برابر قدرتها بازی بهتری انجام دادیم. اینها همه نشان از شرایط روحی دارد.


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مقایسه کواچ با ولاسکو توضیح داد: ولاسکو مربی بسیار بزرگی بود و کار بعد از وی برای من افتخار است اما مقایسه اصولاً کار درستی نیست. هر مربی شیوه خاص خود را دارد. مثلاً پس از من، دیگر مربیان پروجا را با من مقایسه کردند.

وی ادامه داد: ولاسکو تلاش زیادی برای بالابردن سطح والیبال ایران کرد. ما هم تلاش کردیم پیشرفت را ادامه دهیم و مانع یا متوقف کننده آن نباشیم. بعد از ولاسکو نتایج بسیار خوبی گرفتیم که قطعاً حاصل کار زیاد بازیکنان و کادرفنی بود. ولاسکو نقش ایران را در جغرافیای والیبال جهان برجسته کرد.


وی درباره مصاحبه‌ای که پس از جام جهانی با یکی از نشریات انگلیسی انجام داده بود، اظهار کرد: ایوان میکلوویچ دوست من بود که اظهاراتی را از زبان من مطرح کرد. من نگفتم با فدراسیون والیبال مشکل دارم. آنها هرچه خواستم فراهم کردند. سوءتفاهمی وجود نداشت و اگر همکاری ما ادامه پیدا کند، روابط مثل گذشته خواهد شد.


بودان تاکید کرد: موسوی بهترین مدافع و عبادی‌پور بهترین دریافت  کننده جهان شد و این ها همه نکات مهمی بود، هرچند نتایج دلخواه ما نبود اما نباید سیاهنمایی کنیم.


کواچ درباره تغییرات در تیم ایران گفت: نمی‌توان با جزئیات اعلام کرد که چه تغییراتی داریم. جلسات ما ادامه دارد. همکاری ما چه تداوم داشته باشد  یا نه ایران به المپیک راه می‌یابد. پیدا کردن جایگزین برای بازیکنان تیم ملی دشوار است چون بهترین‌ها را داریم. ساختار فعلی مناسب است و این تیم شاید 10 سال دیگر بار والیبال را به دوش بکشد. 


سرمربی تیم ایران درباره رقابت‌های جهانی گفت: خوشبین بودم که بتوانیم از این مسابقات کسب سهمیه کنیم اما خیالبافی هم نمی‌کردیم،‌خوشبینی به دلیل این بود که در بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب کار کردیم. بیشتر منتظر بودم از من بپرسید چرا زودتر به ‍ژاپن نرفتیم. این ها اشتباهاتی بود که نباید تکرار شود.


کواچ همچنین درباره استفاده نکردن از محمدجواد معنوی نژاد توضیح داد: این بازیکن از ناحیه کمر مشکل داشت و درد زیادی داشت. به دلیل این موضوع می‌خواستیم در آخر از او استفاده کنیم اما همچنان این مصدومیت با جواد بود. معتقد بودم این بازیکن کمک زیادی برای ماست و به همین دلیل او به ژاپن آمد. شاید این تصمیم به تیم‌های امید و جوانان هم لطمه زد اما به هرحال او مصدوم بود.


سرمربی تیم ملی درباره ترکیب آینده تیم ملی اظهار کرد: دعوت شدن بازیکنان منوط به نمایش خوب در لیگ است. در این صورت آنها دعوت می‌شوند و در تیم من همیشه جا برای جوانان است.


وی درباره لیگ ایران بیان کرد: قطعاً این مسابقات را می‌بینم و برنامه قطعی این موضوع را در جلسه فردا مشخص می‌کنیم. موافقم که لیگ به صورت پلی‌آف برگزار شود چون بازیکنان روی فرم مناسب باقی می‌مانند.


بودان در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم تیم خوبی را برای انتخابی المپیک به ‍ژاپن بفرستیم و به یقین به المپیک می‌رویم. 


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کواچ آمد ؛ ساعت 11 امروز در اتاق آقای رییس!
خوشخبر به استقبال کواچ رفت
نشست خبری کواچ سه‌شنبه برگزار می‌شود
سرنوشت کواچ به مذاکره رو در رو کشیده شد





۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن