تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکن باوئر: پول پرداخت شده به فيفا بابت ميزباني جام جهاني نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵ب.ظ)
بکن باوئر: پول پرداخت شده به فيفا بابت ميزباني جام جهاني نبوده است موج-فرانتس بکن باوئر سرانجام سکوت خود را شکست و مسووليت اشتباه کميته برگزاري جام جهاني 2006 را در پرداخت مبلغ 6.7 ميليون يورو به فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) پذيرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، بکن باوئر با قبول مسووليت اين اشتباه در عين حال ادعاي پرداخت اين مبلغ براي خريد راي به منظور کسب ميزباني جام جهاني 2006 آلمان را رد کرد.
هفته نامه اشپگل آلمان در ماه جاري ضمن بيان جزئيات پرداخت اين مبلغ به فيفا ، مدعي شد اين پرداخت در ازاي خريد راي براي کسب ميزباني جام جهاني 2006 آلمان انجام شده است.
بکن باوئر رئيس کميته پيشنهاد دهنده ميزباني جام جهاني 2006 آلمان بود که بعدا به رياست کميته برگزاري اين جام انتخاب شد.
بکن باوئر 70 ساله در بيانيه اي که در روزنامه بيلد منتشر شد گفت: من به عنوان رئيس کميته برگزاري جام جهاني 2006، مسئوليت اين اشتباه را بر عهده مي گيرم. اما هيچ راي براي کسب ميزباني جام جهاني 2006 خريداري نشده است.
آلمان در سال 2000 و در رقابت با آفريقاي جنوبي ميزباني جام جهاني 2006 را به دست آورد.
وولفگانگ نيرزباخ رئيس فدراسيون فوتبال آلمان نيز که متهم است از موضوع اطلاع داشته است، ضمن اعتراف به اشتباه خود گفت: مسئوليت اين اشتباه را مي پذيرم.
فدراسيون فوتبال آلمان، پرداخت اين وجه به فيفا را تائيد کرد، ولي تاکيد کرد که هدف از اين پرداخت کسب ميزباني جام جهاني 2006 آلمان نبوده است. اين فدراسيون تحقيقات در اين زمينه را آغاز کرده است.
پيتر فريموث نايب رئيس فدراسيون فوتبال آلمان نيز گفت که هيچ دليلي براي کناره گيري نيرزباخ نمي بيند.
وي در اين باره گفت: هيچ کس در فدراسيون فوتبال آلمان به دنبال جانشيني براي او نيست. ولي ما به عنوان يک تيم بر شفاف سازي تاکيد داريم و نيرزباخ نيز جزو اين تيم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن