تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804298645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساخت بيمارستان دوم داراب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۹ب.ظ)
هاشمي خبر داد: آغاز ساخت بيمارستان دوم داراب موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در سفر به شهرستان‌هاي شرق استان فارس از آغاز به کار ساخت بيمارستان دوم داراب خبر داد و گفت: کادر درماني تخصصي بيمارستان داراب تا يک ماه آينده تکميل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در جلسه اي که در ساختمان فرمانداري داراب با حضور مسوولان اين شهر برگزار شد با اشاره به مشکلات دولت در حوزه‌هاي مختلف گفت: پروژه‌هايي از دوره‌هاي گذشته بدون پشتوانه کلنگ خورده‌اند که توقعاتي را براي مردم ايجاد کرده است.
هاشمي با اشاره به بررسي‌هاي انجام شده، گفت: با وجود تمام محدوديت‌ها رضايت مردم به صورت نسبي در داراب تأمين شده است.
وي گفت: حدود 80 تخت بيمارستاني جديد در حال افزوده شدن به بيمارستان‌هاي داراب است و از سوي ديگر بخش زايمان توسعه يافته و با اصلاح و گسترش اورژانس، به داراب و توابع آن که 250 هزار نفر جمعيت دارد خدمات ارائه مي شود.
اين در حالي است که بخشي از روستاها در اين منطقه صعب العبور هستند.
وي با بيان اين که تکميل بيمارستان‌هاي کلنگ زني شده نياز به تأمين رديف بودجه دارد، خاطرنشان کرد: نماينده مردم داراب و زرين دشت و فرماندار اين شهرستان مي‌توانند در دستيابي به اين هدف مؤثر باشند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با بيان اين که براي شهرهاي کمتر از 500 هزار نفر دستگاه ام آر آي اختصاص نمي‌يابد، اظهار کرد: داراب با وجود اين که جمعيتي کمتر از اين تعداد را دارد اما از وضعيت متفاوتي برخوردار است و در اين زمينه اقدامات لازم انجام مي شود.
هاشمي تاکيد کرد: مسوولان بهداشتي درماني شهرستان بايد به مشکلات پرسنل از جمله پرستاران توجه کافي داشته باشند تا چرخه خدمت رساني دچار مشکل نشود.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با تاکيد بر اين که مديران بخش‌هاي مختلف بيمارستاني و درماني نمي‌توانند داراي چند شغل باشند، عنوان کرد: تا يک ماه آينده تعداد هشت پزشک متخصص به کادر درماني داراب افزوده مي شود و انجام تمام موارد ذکر شده در اين سفر اعم از ساخت و ساز و تأمين تجهيزات که نسبت به آن‌ها قول مساعد داده شد در دستور کار قرار مي‌گيرد.
وي گفت: آغاز ساخت بيمارستان دوم داراب با حضور پيمانکار شب گذشته آغاز شد و تأمين مجتمع آموزرشگاهي که در سطحي بالاتر از دانشکده پيراپزشکي قرار دارد نيز در دستور کار است.
بنا بر اين گزارش پيش از سخنان وزير بهداشت، عبدالرضا قاسم پور، فرماندار داراب، به تشريح مشکلات بهداشت و درمان اين شهرستان پرداخت و با تاکيد بر ضرورت تکميل بيمارستان دوم در داراب گفت: در هفته دولت 18 پروژه در داراب افتتاح شده است اما علي رغم تمام تلاش‌ها هنوز مشکلاتي از جمله تهيه آمبولانس‌هاي کمک دار براي خدمات رساني به روستاهاي واقع شده در مناطق صعب العبور وجود دارد.
در ادامه اين جلسه نبي الله احمدي، نماينده مردم داراب و زرين دشت در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اين که داراب و حاجي آباد 400 هزار نفر را تحت پوشش قرار مي‌دهد، بر ضرورت تکميل بيمارستان دوم شهرستان داراب به نام بيمارستان امام علي (ع) و نيز تکميل بيمارستان حاجي آباد و ضرورت افزايش نيروي متخصص در اين شهرستان‌ها تاکيد کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين رضا صادقي، امام جمعه داراب، در تشريح مشکلات اين شهرستان بر ضرورت تهيه تجهيزات براي مراکز درماني تکميل شده اشاره و اذعان کرد: اين تجهيزات با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد تومان تأمين مي شود.
وي با تاکيد بر ضرورت تسريع در ساخت بيمارستان 160 تختخوابي امام علي (ع) افزود: تکميل بيمارستان 10 تختخوابي فورگ و تهيه دستگاه ام آر آي از جمله ضرورت‌هايي است که در صورت تأمين آن‌ها مي‌توان در اين نقطه که گلوگاه ارتباطي استان‌هاي فارس، خوزستان، بوشهر و بخشي از يزد است به تعداد بيشتري از مردم خدمات ارائه داد.
امام جمعه داراب با اشاره به فاصله زياد برخي از روستاهاي واقع در مناطق کوهستاني با مراکز درماني به ضرورت تأمين پايگاه اورژانس جاده اي اشاره و عنوان کرد: در داراب به پزشکان متخصص که در نيمه دوم روز نيز به ارائه خدمات بپردازند نياز داريم.
گفتني است وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در دومين روز از سفر خود به شهرستان‌هاي شرق استان فارس که به منظور رصد مشکلات بهداشتي و درماني مناطق محروم صورت گرفت از پروژه خير ساخت مرکز درماني جنت شهر بازديد کرد.
بخش جنت شهر همچنين داراي يک مرکز درماني با امکانات مورد نياز است که بنا به درخواست مردم و دستور وزير بهداشت مقدمات تبديل اين مرکز به مرکز درماني شبانه روزي به منظور ارائه خدمات به اهالي جنت شهر در دستور کار قرار مي‌گيرد.
در اين بازديد همچنين دکتر هاشمي پيشنهاد ادغام مرکز درماني در حال ساخت جنت شهر با مرکز درماني که از گذشته وجود داشته است را ارائه داد تا ضمن ارائه خدمات در مرکز درماني اي بزرگ تر و مجهز تر به اهلي جنت شهر از ترافيک پذيرش بيمار در بيمارستان داراب نيز کاسته شود.
وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در ادامه در بيمارستان امام حسن مجتبي (ع) داراب حاضر و از بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان بازديد کرد.
گفتني است هتلينگ اين بيمارستان در قالب طرح تحول نظام سلامت توسعه يافته و توسعه بخش‌هاي بيمارستاني شامل دو بخش داخلي اي سي يو سي سي يو دياليز و تالاسمي نيز در حال انجام است
وزير بهداشت همچنين در مسير داراب به استهبان از مرکز درماني ايج ديدن کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن