تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820660807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ارشاد: مطبوعات فعال گيلان در حوزه مبارزه با موادمخدرتشويق مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل ارشاد: مطبوعات فعال گيلان در حوزه مبارزه با موادمخدرتشويق مي‌شوند
داخلي. فرهنگي.

مديركل فرهنگ و ارشاداسلامي گيلان گفت:مطبوعات فعال گيلان در زمينه مبارزه با مواد مخدر تشويق مي‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمين "حميد پورعيسي " روز سه‌شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: متاسفانه، مردم، خانواده‌ها و مسوولان مدتي است كه نسبت به مصرف و ازدياد مواد مخدر در جامعه كم اهميت شده‌اند.

وي اظهار كرد: دراين بين، برخي از رسانه‌هاو مطبوعات استان فعاليت زيادي در هشدار به مردم و خانواده‌هادر زمينه ورود انواع مواد مخدر جديد و مضرات آنها داشته‌اند، كه قابل تقدير هستند.

وي تصريح كرد: در هفته بزرگداشت مبارزه بامواد مخدر مطبوعات محلي استان صفحه‌اي از نشريه خود را به مبارزه فرهنگي با مواد مخدر اختصاص داده و كانونهاي تبليغاتي نيز بايستي بخشي از بنرهاي تبليغاتي خود را به زمينه ياد شده اختصاص دهند.

پورعيسي افزود: در نمايشگاه بزرگي كه در اين زمينه در پارك قدس رشت نيز برگزار مي‌شود، غرفه‌اي از آن به رسانه‌ها اختصاص خواهد يافت.

وي اذعان داشت، خانواده‌هاو مسوولان بايستي ‪ ۵۰‬درصد ازفعاليت خويش را براي مبارزه با اين مواد خانمان برانداز، به آموزش متناسب با گروههاانجام دهند و در اين خصوص به كودكان، نوجوانان و جوانان آگاهي‌هاي لازم را بدهند.

وي تصريح كرد: مبارزه با مواد مخدر تنها از عهده يك سازمان برنمي‌آيد بلكه نياز به فرهنگسازي و تعامل همه‌مردم بادستگاهها و ادارات مختلف دارد.

وي اظهار كرد: استعمال مواد مخدر از هر نوع بيماري خطرناكتر است و مردم و مسوولان بايد بيش از هميشه نسبت به اين قضيه حساسيت نشان دهند.

هفته بزرگداشت مبارزه با مواد مخدر از ششم تيرماه سال جاري آغاز مي شود.ك/ ‪۳‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن