تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشوری: عبور از سد ذوب آهن مساوی قهرمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عشوری: عبور از سد ذوب آهن مساوی قهرمانی است
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ذوب آهن از انجام دفاعی خوبی برخوردار است اما فراموش نکنید ما تراکتوریم و قادریم مقابل هر تیمی برنده شویم.


سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی با ذوب آهن سخت است، زیرا این تیم انسجام بسیار خوبی در خط دفاعی دارد.
 
وی در ادامه افزود: ذوب آهن تیم قابل احترامی است ولی ما باید به یاد بیاوریم که تراکتور هستیم و از قابلیتهای فنی زیادی برخوردار خواهیم بود.
 
عشوری اضافه کرد: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم  با این برد یکی از مدعیان کسب قهرمانی می‌شویم.
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: ما در مقابل دیدگان هواداران تبریزی به میدان می‌رویم و بدون شک دل فوتبال دوستان را با برد شاد میکنم .
 
وی با اشاره به اینکه تراکتور به روزهای خوب خود رسیده است، عنوان کرد: بدون شک تراکتور از روزهای تلخ و ناکامی فاصله گرفته است و اگر بتوانیم در مقابل ذوب آهن برنده شویم در کورس قهرمانی باقی می‌مانیم که این موفقیت تراکتور مرهون زحمات کادر فنی سرپرستی و مدیریت تیم بوده است.
 
عشوری در خصوص اینکه سربازی‌اش چه زمانی به پایان می رسد گفت: من سرباز هستم و به عنوان بازیکن سرباز در تراکتور بازی می کنم و بدون شک بعد از پایان فصل سربازی ام به پایان می‌رسد و نیم فصل نیز با ذوب آهن قرارداد دارم.
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: بدون شک همه دوست دارند که لباس تیم ملی را برتن کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم در بازی مقابل ذوب آهن با کسب برد و سه امتیاز ضمن ارتقاء جایگاه جدولی دل هواداران پرشور تبریزی را شاد سازیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

عشوری: به تراکتور دلخواه مردم دست یافته‌ایم
تراکتورسازی 2 ـ سایپا 0
نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر + جزئیات
زور برانکو بازهم به یک خارجی رسید/ تساوی ملوان و پدیده/ نود دقیقه التهاب در ایستگاه راه آهن





۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن