تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805623271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار توام با عصبانیت سعودی ها متاثر از اقدامات غلط آنان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رفتار توام با عصبانیت سعودی ها متاثر از اقدامات غلط آنان است


رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود درباره برخی اظهارات مقامات سعودی علیه ایران گفت : به نظر می رسد رفتار توأم با عصبانیت آنان متأثر از نتایج اقدامات غلطی است که در منطقه انجام دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، افزود: شهادت امام سجاد(ع) و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای او را به ملت عزیز و نمایندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از حضور یکپارچه مردم در ایام سوگواری حضرت که حکایت از عشق عمیق ملت به خاندان رسالت داشت تشکر می کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم می‌دانم بار دیگر از نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره پرونده هسته‌ای ایران سپاسگزاری کنم که به‌موقع، جامع و دقیق چه در بعد راهبردی و چه غیر آن، راه را روشن کردند و لازم می‌دانم این نکته را بار دیگر بیان کنم که موضوع هسته‌ای ایران که بیش از دو دهه تلاش را دربردارد نمودی از روحیه علمی ایران است که پس از انقلاب اسلامی در مسیر اعتلا قرار گرفت .
وی افزود: در این تلاش نقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بسیار مؤثر و پیش‌برنده بود البته در دولت های مختلف و حوادث گوناگون ایشان بود که با امید دادن و پشتیبانی موضوع هسته‌ای را از نظر دانش علمی به پیش می‌راند و در این 12 سال که غرب با ماجراجویی خود چالش‌هایی را در مسیر حرکت علمی هسته‌ای ایجاد کرد، رهبری معظم بود که با حمایت خود پایداری ملت را در مقابل این ستم غرب سامان داد.
آقای لاریجانی تصریح کرد: همچنین در مقطع کنونی هم با نقش هدایتگر و به‌ موقع در هدایت مذاکرات، چارچوب‌ های روشنی را تعریف کردند و در نهایت، با تأیید خود و ضوابط مشخص در اجرا، پرونده طولانی هسته‌ای را به سرانجام رساندند، بنابر این قطعا این نقش بی بدیل در ذهن ملت ایران و تاریخ خواهد ماند.
وی افزود: همچنین توجه و تأکید ایشان بر مصوبه مجلس شورای اسلامی و توجه به تلاش‌ های کمیسیون مربوط و سایر کمیسیون‌ ها و همه نمایندگان مجلس و توصیف مصوبه مجلس به قانونی محتاطانه که راه درست را پیش پای دولت قرار داد هم نشان‌ دهنده ارزش کار ستودنی نمایندگان است و هم دقت نظر رهبری بر ارکان این امر مهم را نشان می‌ دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب در برخی موارد به مجلس افزود: این تاکیدات حکایت از اهمیت کار نمایندگان و تصمیم به‌ موقع آنان دارد .
وی با قدردانی از نمایندگان مجلس تصریح کرد:  نمایندگان در یک مقطع حساس و تاریخی که دشمنان اسلام به دنبال بهانه‌گیری بودند با اقدامی سنجیده، هم راه گستاخی را بر آنان بستند و هم راه ملت را هموار کردند تا از شرایط سخت تحریم ها عبور شود.
لاریجانی در ادامه نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس افزود: این موضوع و در نهایت تدبیر رهبری در ابلاغ تأیید مصوبه شورای عالی امنیت ملی با ملاحظات آن، جایگاه پراهمیت رهبری کشور را در مسائل راهبردی نشان می دهد و این امر از ابتکارات برجسته در قانون اساسی کشور است که مسائل راهبردی در امنیت ملی کشور، جایگاه طراحی و تصمیم‌ سازی و تصمیم‌گیری و در نهایت تأیید نهایی آن روشن است و صرفا با نظر رهبری قطعیت می یابد که نمونه آن موضوع هسته ای بود که در همین مسیر به ساحل تصمیم‌گیری نهایی رسید.
وی تصریح کرد: طبعاً در مسئله هسته ای قوای مختلف سهم داشتند و سهم قوه مقننه در این امر برجسته بود اما دیده شده برخی قبل از اظهار نظرهای رهبری در این امر که موضوع هسته ای از اموری است که در دست رهبری باید به سرانجام برسد رد کردند و آن را ظلم مضاعف دانستند خیلی تعجب‌آور بود؛ البته با اقدام رهبری در این نامه علی‌ القاعده برای این حرف‌ ها جایی باقی نگذاشتند اما نص قانون اساسی این امر را روشن می کند که پرونده هایی که در سطح شورای عالی امنیت ملی مطرح است جز با تصمیم رهبری قابل اجرا نیست.
  رفتار توام با عصبانیت سعودی ها متاثر از اقدامات غلط آنان است
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق پی از دستور خود درباره برخی اظهارات مقامات سعودی علیه ایران گفت : به نظر می رسد رفتار توأم با عصبانیت آنان متأثر از نتایج اقدامات غلطی است که در منطقه انجام دادند.
آقای لاریجانی افزود: سال هاست که (سعودی‌ها) ستیز با دولت سوریه را پیشه خود گرفتند و با حمایت از تروریست ها هم جان و مال مردم سوریه را آماج اهوای خویش قرار دادند اما به نتیجه نرسیدند که البته صدمه به اقتصاد مردم سوریه زدند، بعد در یمن ماجراجویی کردند و یک کشور را مورد تهاجم قرار دادند و بعد از حدود 8 ماه نتیجه ای حاصل نشد و نتوانستند دست‌نشاندگان خود را حاکم کنند.
وی گفت:  به زیرساخت ها و مردم یمن وحشیانه هجوم بردند و خسارت‌های زیادی وارد کردند همچنین در ماجرای غم انگیز منا رفتار و گفتار غیرصادقانه ای داشتند و تا چند روز پیش هنوز 750 نفر کشته ذکر می کردند اما پس از فشارهای زیاد خود اعلام کردند 7500 کشته داشته‌اند.
رئیس مجلس افزود: اگر حادثه ای رخ داده است چرا آن را مخفی کردید؟ چرا بدون اجازه ملت‌ ها آنها را غیرعادی دفن کردید؟ مگر شما میزبان حجاج نبودید چرا اجساد را در شرایط بدی نگه داشته‌اید؟ همه و همه اینها نشان می دهد دولت سعودی گرفتار نابسامانی سیاسی و حکمرانی شده است.
وی اضافه کرد: اخیرا هم با کشورهای بزرگ تماس می گیرند و حرف‌های نادرست و نسنجیده‌ای می زنند که بعضا اسباب خنده آنها شده است؛ سعودی‌ ها باید بفهمند که کشوری پیشرو نه در افکار و نه در آیین حکمرانی و نه در ارائه تفسیر متین از دین هستند.
آقای لاریجانی ادامه داد:  نفوذ کشورها صرفا با پول حاصل نمی شود، جاذبه فکری و نظری و آیین کشورداری در سایر حوزه ها مدخلیت دارد، سعودی ها باید از گذشته پند بگیرند و باعث تفرقه مسلمین نشوند که غیر مسلمانان و صهیونیست‌ها از آن بهره بگیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ماجراجویی های صهیونیست ها در فلسطین بعد دیگری از فرصت طلبی است که آنها از شرایط به هم ریخته کشورهای اسلامی بهره جسته اند و با کشتار مردم مظلوم فلسطین و تعدی به بیت‌المقدس قصد دارند تسلط خود را بر قدس و کرانه باختری بیشتر کنند که به ظهور انتفاضه اخیر منجر شده است.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در این برهه محکوم و حمایت خود را از مجاهدت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کند.
 


دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن