تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821020954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیاده روی و کوهپیمایی فرهنگیان دلیجان به مناسبت هفته تربیت بدنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد: همایش پیاده روی و کوهپیمایی فرهنگیان دلیجان به مناسبت هفته تربیت بدنی کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان گفت: همایش پیاده روی و کوهپیمایی در جهت نشاط و شادابی فرهنگیان برگزار شده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ آبان ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+ همایش پیاده روی و کوهپیمایی فرهنگیان دلیجان به مناسبت هفته تربیت بدنی

حسین سعیدیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: ورزش کوهپیمایی و پیاده روی یکی از ورزش های ساده و در عین حال بسیار مفید است که تجهیزات ویژه ای نیاز ندارد و از بهترین شیوه های کاهش وزن و حفظ سلامت جسمانی و روانی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: کوهپیمایی علاوه بر اینکه فیزیک انسان را در حالت متعادل نگه می دارد، تاثیرات مثبت زیادی بر روی روح و روان انسان نیز دارد و این نکته را در بین افرادی که اقدام به این رشته ورزشی می کنند می توان به وفور دید.
کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان ادامه داد: کوهپیمایی در کنار پیاده روی همراه با نرمش های سبک باعث افزایش سوخت و ساز بدن در نتیجه سوزاندن چربی های زاید بدن می شود.
در این همایش که فرهنگیان خواهر و برادر حضور داشتند پس از کوهپیمایی و پیاده روی در منطقه نخجیر از آنان پذیرایی به عمل آمد .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن