تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803641522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاييان: برانكو اصلا نگفته مقابل ملوان محتاط بازي كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹ب.ظ)
اين دفعه به قيمت جريمه هم پيراهنم را به هوادار مي‌دهم رضاييان: برانكو اصلا نگفته مقابل ملوان محتاط بازي كنيد موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، اگرچه به نظر مي‌رسيد كه تا قبل از بازي با سياه‌جامگان شرايط بازي ندارد اما ناگهان ديديم كه نامش در فهرست اصلي تيم بود. او از اين فرصت استفاده كرد و يك گل هم براي پرسپوليس به ثمر رساند. رامين رضاييان حالا خوشحال است كه توانسته ناكامي پنالتي مقابل فولاد را جبران كند و معتقد است اين پرسپوليس اگر با يكي، دو بازيكن خوب خارجي به جاي هادي نوروزي مرحوم تقويت شود به‌زودي به جمع مدعيان برخواهد گشت. آنجه در زير مي‌خوانيد ماحصل تازه‌ترين گفت‌وگوي ما با دفاع راست فعلي پرسپوليس و تيم‌ملي است.
برد خوبي در مشهد برابر سياه‌جامگان به دست آورديد؟
دقيقا همين طور است. روز خوبي داشتيم و نتيجه خوبي هم گرفتيم. جداي اين، يك اتفاق خوب ديگر براي من رويارويي با مربي خوب و فني سابقم يعني آقا فرهاد كاظمي بود كه توانستيم در اين بازي سخت به پيروزي برسيم. اين برد كمك كرد تا در جدول ارتقا پيدا كنيم و اين سه امتياز براي بازي با ملوان كه به ارتقاي جايگاه ما كمك كرد بسيار مهم بود. البته در اين مسابقه ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم و به نظرم با هماهنگي كه تيم داشت مي‌توانستيم تعداد گل‌هاي زده‌مان را بيشتر كنيم.
در بازي‌هاي قبلي به خصوص مقابل صبا هم يكي، دو بار به تيرك زدي اما موفق به گلزني نشدي. اينكه مقابل فرهاد كاظمي اولين گلت را براي پرسپوليس زدي چه حسي به تو دست داد؟
همان‌طور كه گفتم بازي مقابل فرهاد كاظمي كه ايشان خيلي براي من زحمت كشيدند، واقعا لذتبخش بود. ايشان مربي است كه با جسارت تيم‌هاي پايين جدول را به رده‌هاي بالا مي‌رساند و باور كنيد اگر او سرمربي يكي از تيم‌هاي بالاي‌جدولي باشد حتما آن را قهرمان مي‌كند. اين مساله انگيزه‌ام را براي بازي دوچندان كرده بود آن هم بعد از دو روزي كه تمرين نداشتم و معلوم نبود به اين بازي مي‌رسم يا نه. گلم را در شرايط جالبي به ثمر رساندم چون قبل اين بازي 70متري عقب برگشته بودم و بعد دوباره با حمايت هم تيمي هايم مثل كمال كاميابي‌نيا، فرشاد احمدزاده و محسن بنگر كه گفتند خيالت راحت برو جلو در يك ضدحمله اين مسير را برگشتم و توانستم اولين گلم را با پيراهن پرسپوليس به ثمر برسانم.
به تمرين نكردنت با تيم به خاطر كسالت اشاره كردي. چه شد كه به يك‌باره و در حالي كه گفته مي‌شد شايد به بازي با سياه‌جامگان نرسي با اين همه انرژي بازي كردي و حتي موفق به گلزني هم شدي؟
من برخلاف اينكه مي‌گويند سرما خورده بودم بايد بگويم اصلا اين طور نبود چون فشار دو بازي سنگين مقابل ژاپن و صبا كه حضور 90دقيقه‌اي داشتم باعث شده بود بعد بازي با صبا تب و لرز شديدي بگيرم. واقعا براي يك بازيكن ايراني سخت است كه طي يك هفته سه بازي پرفشار را انجام بدهد اما با كمك كادر پزشكي و با انگيزه اي كه خودم داشتم شرايط بابت حضور در اين بازي فراهم شد. خيلي خوشحالم كه در اين بازي توانستم گل بزنم و با شاد شدن دل هواداران به نوعي آن پنالتي كه مقابل فولاد از دست داده بودم را جبران كنم.
با اين شرايط و اين فشاري كه وجود دارد فكر نمي‌كني جايگاهت در تيم‌ملي و حتي پرسپوليس دچار مشكل شود؟
من با تمرينات اضافه‌اي كه انجام مي‌دهم به دنبال اين هستم كه در دو جبهه پرسپوليس و تيم‌ملي به آرزوهايم برسم. آرزوي اولم با پرسپوليس بالا بردن جام قهرماني و با تيم‌ملي هم حضور در جام‌جهاني و افتخارآفريني است. من به پرسپوليس آمدم تا روزهاي خوبي را در فوتبالم رقم بزنم و به قولي از اين تيم لژيونر شوم. اين مساله انگيزه دوچندان به من داده كه در اين دو ناحيه تلاش مضاعفي داشته باشم. مطمئن باشيد همه سعي خودم را مي‌كنم تا خللي در اين مسير به وجود نيايد.
تو هنگام آمدن به پرسپوليس گفته بودي مي‌خواهي در اروپا فوتبال بازي كني اما بعد بازي با ژاپن به بازي كردن در ليگ اين كشور هم راضي شده‌اي؟
اگر منظورتان صحبت‌هايي است كه من با يك خبرنگار ژاپني بعد بازي با تيم‌ملي كشورشان انجام دادم كه اصلا اين‌طور نيست و من يك شوخي كوچك به ايشان به رسم مهمان‌نوازي انجام دادم. به نظرم اين خبرنگار برداشت برعكسي از حرف‌هاي من داشته است چون وقتي بازيكنان ما در ليگ‌هاي معتبر اروپا بازي كرده‌اند چرا من بايد در كشوري بازي كنم كه در رتبه‌بندي فيفا فوتبالش پايين‌تر از تيم ايران است و حتي بازيكنان خودشان در ليگ‌هاي اروپايي بازي مي‌كنند. شك نكنيد من هيچ وقت به ليگ ژاپن و هيچ كشوري شرقي ديگري نمي‌روم چون با پرسپوليس اهداف بزرگ تري را دنبال مي‌كنم.
پس اين يعني موتور گلزني تو براي پرسپوليس روشن شده است؟
اصلا بحث اين حرف‌ها نيست. هدف اصلي من به عنوان يك بازيكن براي پرسپوليس اين است كه بتوانم مثمرثمر واقع بشوم. گل زدن من را خوشحال مي‌كند اما اگر بتوانم براي تيم در مسير موفقيت و پيروزي مثمرثمر واقع شوم برايم اسباب خوشحالي بيشتري را فراهم مي‌كند.
در بازي با سياه‌جامگان بحث و جدلي هم با فروزان داشتي و يكجا هم گويا به خاطر اينكه اجازه ندادن لباست را به يك هوادار بدهي، دلخور شده بودي؟
در مورد فروزان كه اصلا بحث و جدل نداشتيم بلكه با هم كري داشتيم. محسن همبازي من در تيم‌ملي بوده و اين مساله باعث شد با هم در زمين صحبت داشته باشيم. در مورد پيراهن هم بايد بگويم بعد از بازي يك هوادار از من پيراهنم را خواست كه تا آمدم آن را به او تقديم كنم اجازه اين كار را ندادند. اين موضوع خيلي من را ناراحت كرد و واقعا آيا‌ شأن تيم پرسپوليس با اين همه هوادار اين است كه بازيكنش نتواند در يك بازي پيراهنش را به يك هوادار تقديم كند. باور كنيد يك پيراهن ارزش شكستن دل يك هوادار دوست‌داشتني پرسپوليس را ندارد و اگر محمود خان خوردبين كنارم نبود حتما اين كار را مي‌كردم حتي به قيمت اينكه من را جريمه‌ام كنند.
به نظرت چرا پرسپوليس برعكس آزادي در خارج از خانه بهتر بازي مي‌كند؟
دليل اين مساله كاملا روشن است. در آزادي همه تيم‌ها براي دفاع كردن مقابل ما قرار مي‌گيرند و اجازه نمي‌دهند ما فوتبال خودمان را به درستي ارايه بدهيم. برعكس در خانه حريفان آنها چون باز بازي مي‌كنند و يك مقدار قابليت تهاجمي به تيم‌شان مي‌دهند اين فرصت را به پرسپوليس مي‌دهد تا تفكرات تاكتيكي خودش را بهتر به نمايش بگذارد و همين مساله است كه ما توانستيم تا حالا در خارج از خانه بهتر نتيجه بگيريم.
با اين شرايط و اينكه گفته مي‌شود به‌خاطر داربي يك مقدار شايد برانكو بازيكنانش را دست به عصاب به زمين بفرستد، فكر مي‌كني طلسم نبردن‌هاي‌تان در آزادي را بتوانيد مقابل تيم خوبي مثل ملوان كه به سختي آنها را در حذفي شكست داديد، بشكنيد؟
در مورد داربي كه هيچ حرفي ندارم چون الان با ملوان بازي داريم و تمام تمركزمان روي اين تيم است. با اين همه همان‌طور كه گفتيد ما مقابل تيم خوب ملوان بازي داريم و اصلا برانكو در تمريناتي كه با ما داشته چنين تفكري را به تيم ديكته نكرده است. برانكو معتقد است اين حرف‌ها روحيه جنگندگي بازيكن را مي‌گيرد و به همين خاطر در تمرينات براي بازي با ملوان فشار را روي بازيكنان اصلي دوچندان كرده است. چون برانكو مي‌داند بازي مقابل ملوان، تيمي كه مربي سابقم حميد استيلي سكاندار آن است و تا اينجاي ليگ با همه مشكلاتي كه داشتند نتايج خوبي گرفته‌اند، اصلا ساده نيست. ملوان نشان داده خوب فوتبال بازي مي‌كند و اميدوارم در آزادي و در اين بازي كه بحثش خيلي با جام‌حذفي متفاوت است بازهم فوتبال بازي كند. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است و بايد اين موضوع را به خوبي نشان بدهيم. اميدوارم اين اتفاق بيفتد و با شكست ملوان علاوه بر گرفتن جشن اولين پيروزي در آزادي به هدف اصلي خودمان كه رساندن نام پرسپوليس به جايگاه اصلي‌اش در بالاي جدول است هم نزديك شويم.
چقدر اميدواري كه پرسپوليس بتواند در كنار خوب بازي كردن نتايج لازم را بگيرد و تا قبل نيم فصل به جمع مدعيان اضافه شود؟
دقيقا ما خوب فوتبال بازي مي‌كنيم اما از روي بدشانسي نتايج لازم را نگرفته‌ايم. پرسپوليس تيم خوب و جنگنده‌اي است كه بازيكنان آن همه در كنار برانكو يك هدف دارند و آن هم قهرمان شدن است. مطمئن باشيد اگر يكي، دو بازيكن خارجي خوب به ما اضافه شوند و جاي هميشه خالي هادي نوروزي را پر كنند در ادامه خيلي زود به جمع مدعيان اضافه خواهيم شد. هنوز زمان زيادي تا پايان ليگ مانده است و شك نكنيد ما به جايگاه اصلي پرسپوليس در بالاي جدول خواهيم رسيد.
گويا بازيكنان پرسپوليس از آوردن هاني به استاديوم ناراحت هستند... تو در اين مورد چه نظري داري؟
من هم مثل بقيه بزرگان تيم مخالف آوردن پسر مرحوم هادي نوروزي عزيز به استاديوم هستم چون معتقدم اين رفتارها با هاني اصلا شيوه كمك كردن به او نيست. خيلي از افرادي كه الان دور و بر هاني را گرفته‌اند، چند صباح ديگر اصلا يادشان نمي‌آيد كه فرزند نوروزي چه كسي بوده و همين كارها باعث مي‌شود اين بچه از كودكي كردن و درس و مدرسه عقب بيفتد و آسيب‌هاي روحي و رواني آن بعد از آن خيلي بيشتر و جدي‌تر خواهد بود. شك ندارم هادي نوروزي عزيز هم بابت اين مساله ناراحت است.
و پيشنهاد تو بابت كمك كردن به هاني؟
بهترين كار در اين برهه به نظر من همان پيشنهاد بزرگان و پيشكسوتان پرسپوليس مثل افشين پيرواني است كه گفت باشگاه پرسپوليس قرارداد هادي را براي يك‌سال ديگر به نفع خانواده‌اش تمديد كند تا به اين طريق آينده فرزندان او هم تامين شود.
و به عنوان سوال آخر بحث مطالبات تو با باشگاه راه‌‌آهن به كجا كشيد؟
هنوز كه خبري نيست و نتوانسته‌ام مطالباتم را از راه‌‌آهن بگيرم. با اين همه با بودن مديري مثل عليرضا رحيمي در راه‌‌آهن شك ندارم حقم پايمال نخواهد شد چون ايشان مي‌دانند من سال گذشته چطور با تلاش خودم و بقيه بچه‌ها باعث شديم راه‌‌آهن در ليگ ماندگار شود. با اين همه اميدوارم روزي طلبم را ندهند كه خداي نكرده اتفاقي برايم افتاده باشد.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن