تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815609371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر کنار گذاشته شدن بارسا از رقابتهای اروپایی ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خطر کنار گذاشته شدن بارسا از رقابتهای اروپایی
خاویر کانال، یکی از کارشناسان مشهور حقوق ورزشی اسپانیا معتقد است که بارسلونا با ادامه روند جریمه هایش، ممکن است از رقابت های اروپایی کنار گذاشته شود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در چند ماه اخیر دو بار از سوی یوفا با جرایم مالی روبرو شده است. اولین بار به این دلیل که هوادارانش در فینال لیگ قهرمانان در برلین، پرچم های ایالت کاتالونیا را به ورزشگاه آورده بودند؛ بارسا بدین خاطر با جریمه ای 30 هزار یورویی مواجه شد. این اتفاق در بازی برابر لورکوزن در نوکمپ هم تکرار شد تا بارسا این بار با جریمه ای 40 هزار یورویی روبرو شود.
یوفا با هرگونه اقدامات سیاسی از سوی هواداران فوتبال در ورزشگاه ها مخالف است و جرایم در نظر گرفته شده برای بارسلونا به همین دلیل بوده است.

خاویر کانال در همین رابطه به "لاونگواردیا" گفت:" بارسلونا وقتی برای اولین بار از سوی یوفا جریمه شد، بجای اعتراض، آن را قبول کرد و همین مساله باعث شد یوفا برای بار دوم نیز این باشگاه را جریمه کند و حال که به دادگاه حکمیت ورزشی ادعای فرجام خواهی کرده،بسیار بعید می دانم که نتیجه ای بگیرد.

یوفا با دخالت سیاست در ورزش مخالف است اما مسئولان بارسلونا می توانستند با صحبت با نمایندگان یوفا، آنها را متقاعد کنند که پرچم های کاتالونیا، جزو لاینفک از مردم این ایالت هستند و اینکه آنها از واقعیت های کشور اسپانیا و ایالت کاتالونیا اطلاع چندانی ندارند و این مساله باید برایشان روشن می شد.

بارسلونا از ابتدا این مورد را جدی نگرفت و در صورت تکرار این اتفاق از سوی هوادارانش، باید منتظر جرایم شدیدتری نیز باشد؛ حتی خطر کنار گذاشته شدن از رقابت های اروپایی."

بارسلونا

ارسال به تلگرام


15:11  1394/07/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن