تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لمپارد زمستان به لیگ برتر باز‌می‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لمپارد زمستان به لیگ برتر باز‌می‌گردد




ستاره با تجربه و انگلیسی تیم نیویورک‌سیتی انگلیس در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ برتر بازگشته و برای منچسترسیتی یکبار دیگر به میدان خواهد رفت.





خبرگزاری فارس: مطبوعات انگلیسی پنج‌شنبه (امروز) در گزارش‌های عنوان کردند فرانک لمپارد در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ جزیره باز خواهد گشت.

این نشریات افزودند ستاره 37 ساله همچون سال گذشته که در خدمت منچسترسیتی قرارگرفت، بعد از بازگشت به صورت یار قرضی برای آبی‌های آسمانی شهر منچستر به میدان می‌رود.

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که لمپارد در مدت چند ماه گذشته که در لیگ حرفه‌ای ایالات متحده آمریکا حضور یافته، بیشتر مصدوم بوده و تنها در 9 بازی تیمش را همراهی کرده و توانسته 3 گل در این لیگ موسوم به MLS بزند.

لمپارد 13 سال در سال‌های 2001 تا 2014 در تیم چلسی بازی کرد و به عنوان یک اسطوره مطرح شد. وی در فصل گذشته برای مدتی به صورت یار قرضی نیویورکی‌ها در اختیار من‌سیتی قرارگرفت و 32 بازی انجام داد و 6 گل زد.






تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن