تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس: خوب نه، شگفت‌انگيز بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
واکنش سرمربي رئال‌مادريد به تساوي تيمش با پاري‌سن‌ژرمن؛ بنيتس: خوب نه، شگفت‌انگيز بوديم موج - به اعتقاد سرمربي اسپانيايي رئال‌مادريد، ميهمان بازي بزرگ ورزشگاه پارک‌دوپرنس نمايش فوق‌العاده خوبي ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رافائل بنيتس، سرمربي رئال‌مادريد، تساوي بدون گل تيمش در خانه پاري‌سن‌ژرمن در بزرگ‌ترين بازي شب دوم از هفته سوم مرحله گروهي فصل جاري ليگ‌قهرمانان را حاصل نمايش شگفت‌انگيز شاگردانش دانست.
وي اظهار داشت: همه آنچه براي کسب پيروزي لازم بود را انجام داديم. نه خوب بلکه شگفت‌انگيز بوديم. هيچ‌گونه قصوري مرتکب نشديم. ما يک تيم خوب را تحت‌تاثير خود قرار داديم، نسبت به آن‌ها فرصت‌هاي بيشتري داشتيم و بازي تحت کنترل رئال بود. بيش از ميزبان شوت زديم و پرس کرديم. از اين شيوه بازي رضايت کامل دارم.
او ادامه داد: وقتي حريف حمله مي‌کرد، ما هم هجوم مي‌آورديم و هنگام فرو رفتن پاريسي‌ها در لاک دفاعي، رئال هم در فاز تدافعي قدرت خود را نشان مي‌داد. با قدرت به سمت دروازه آنها هجوم مي‌آورديم. با لوکاس، خسه، رونالدو و ايسکو توان تهاجمي خودمان را به رخ کشيديم. برنامه‌ريزي شده پيش رفتيم و هر چند در برخي فاکتورهاي تهاجمي و دفاعي ضعف داشتيم اما در مجموع از عملکرد شگفت‌انگيزمان راضي هستم.
بنيتس درباره بازي ندادن به کواچيچ، دليل خاص خود را آورد و گفت: او کمي مصدوم بودم و نخواستم روي سلامتي‌اش ريسک کنم. با اين لشکر آسيب‌ديده شرايط خوبي نداريم اما بايد مثبت فکرکنيم و جلو برويم. جوانان خوب و آينده‌دار روي نيمکت، نيازها را تامين مي‌کنند و با اشتياقشان به رئال عمق مي‌دهند.نمايش مناسب خسه و لوکاس واسکز در اين بازي حرف مرا ثابت مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن