تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه لبنانی: یک هیات نظامی عالی رتبه روس به زودی عازم دمشق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیروت – ایرنا – روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: هیاتی بزرگ از مقامات روسیه در آینده بسیار نزدیک به دمشق پایتخت سوریه سفر خواهند کرد و به احتمال زیاد از مقامات نظامی ارشد و عالی رتبه روسیه خواهند بود.
به گزارش ایرنا، الاخبار افزود: هر روز که می گذرد بیشتر مشخص می شود روسیه درصدد تقویت حضور نظامی خود در جنگ علیه تروریست ها و حمایت از سوریه است .
این روزنامه لبنانی تصریح کرد: ماموریت مقامات روس تنها سرکشی به نیروهای فعال روسیه در سوریه نیست بلکه قرار است نیازهای این نیروها و ارتش سوریه را با هدف انجام موفق عملیات زمینی علیه تروریست ها با پوشش گسترده حمله های هوایی بررسی کنند.
الاخبار نوشت: این سفر همزمان با دیدارهای مستمر مقامات سیاسی و نظامی روسیه و سوریه با مشارکت طرف های سوم و چهارم یعنی ایران و حزب الله انجام خواهد شد که تلاش می شود رسانه ای نشوند.
این روزنامه لبنانی افزود: به نظر می رسد که مسکو تصمیم گرفته است درهای زرادخانه سلاح خود را باز کند تا آنچه که در جنگ علیه تروریسم در سوریه لازم است، تامین شود.
الاخبار تاکید کرد: معنای این تصمیم روسیه این است که به زودی شاهد تقویت نیروی هوایی روسیه و ورود جنگنده های جدیدتر و پیشرفته تر و استفاده از مهمات و سلاح های مناسب برای نابودی پایگاه ها و انبارهای سلاح گروه های تروریستی مسلح خواهیم بود.
این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد که ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
روزنامه لبنانی: یک هیات نظامی عالی رتبه روس به زودی عازم دمشق می شود






پنجشنبه ، ۳۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن