تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه بيشتر مسوولان به حوزه سلامت ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۴ (۸:۱۱ق.ظ)
عضو کميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا: توجه بيشتر مسوولان به حوزه سلامت ضروري است موج - رئيس ستاد توان‌افزايي و حمايت از فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران با اشاره به چالش‌هاي موجود نظام سلامت و مشکلات مردم در اين زمينه گفت: مسوولين بايد به توجه خود را به حوزه سلامت بيشتر کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، الهه راستگو، با اشاره به اهميت سلامت و لزوم توجه بيشتر مسوولان به فراهم‌سازي امکانات لازم جهت ارتقاي کيفيت زندگي مردم و افزايش رفاه اجتماعي اظهار داشت: سلامت خانواده از جمله موضوعاتي است که بايد بيش از هر مسأله ديگر به آن پرداخته شود؛ چراکه نقش محوري آن در زندگي انکارناپذير است.
وي سلامت را يکي از ارکان مهم توسعه عنوان کرد و افزود: از آنجا که سرمايه هر جامعه افراد آن جامعه است، بنابراين سلامت جسمي روحي و رواني تک‌تک افراد ضامن سلامتي جامعه خواهد بود.
معاون اداري اجرايي شوراي اسلامي شهر تهران به اهميت نقش سازمان‌هاي مردم نهاد فعال در عرصه سلامت پرداخت و گفت: اگرچه سمن‌هاي حوزه سلامت مي‌توانند از تأثيرگذاري فراواني در ارتقاي سطح کيفي زندگي مردم برخوردار باشند اما هدفمندتر نمودن ارتباط مؤثر سمن‌ها با مردم و مديريت شهري مساله مهمي است که بسترسازي‌هاي آن بايد فراهم شود.
راستگو در ادامه فعاليت بهتر سازمان‌هاي مردم نهاد در عرصه‌هاي گوناگون از جمله سلامت را در گرو مشارکت عملي آحاد مردم و نيز تمامي نهادهاي مرتبط با حوزه فعاليت اين سمن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: تا زماني که سازمان‌هاي مردم نهاد از نگاه حمايتي دولت‌ها برخوردار نشوند نمي‌توان انتظار داشت اين بازوان قدرتمند دولت‌ها و پل واسط ميان مردم و مسوولين به درستي نقش خود را ايفا کنند.
وي با اشاره به اهميت امنيت غذايي در اسناد توسعه‌اي کشورها افزود: اگرچه عوامل متعددي در تأمين اين امنيت موثرند، اما؛ مديريت شهري نيز مي‌تواند با برگزاري کلاس‌هاي آموزشي و تبليغات کافي آگاهي جامعه و نيز شهروندان را در اين زمينه ارتقا دهد.
رئيس ستاد توان‌افزايي و حمايت از فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران ضمن مثبت ارزيابي نمودن نقش سمن‌هاي حوزه سلامت در عرصه آموزش و ارتقاي دانش و معلومات شهروندان افزود: خوشبختانه با سياست‌گذاري‌هاي لازم طرح‌هاي متعددي در اين حوزه به انجام رسيده به گونه‌اي که اقدامات شاخص اين بازوان نيرومند در حوزه سلامت را نمي‌توان به هيچ عنوان انکار کرد.
راستگو يکي از سازمان‌هاي مردم نهاد فعال در عرصه سلامت را انجمن ملي مقابله با گرسنگي ذکر کرد و افزود: قطعا حضور سازمان‌هايي داوطلبانه و دغدغه مند به مسائل و موضوعات هر شهر و جامعه ميزان معضلات و آسيب‌هاي ناشي از عدم توجه به اين نيازهاي اگرچه ضروري را به ميزان قابل‌توجهي کاهش خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن