تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع) در کربلا و نجف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسط مردم ولایتمدار شهرستان ورامین: پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع) در کربلا و نجف فرماندارشهرستان ورامین گفت: مردم شهرستان ورامین در ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع) موکب برپا کردند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۰ مهر ساعت 06:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ،محسن خوانساری در جلسه ستاد هماهنگی برپایی موکب پذیرایی از زائران امام حسین(ع) که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد : موکب احباب الرضا(ع) شهرستان ورامین به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی دوستداران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در مسیر نجف تا کربلا میزبان قدوم باصفای زائرین گرانقدر می باشند.

وی در ادامه افزود : با هماهنگی های به عمل آمده با مسوولین شهرستان ورامین ، این موکب خدمات رفاهی و پذیرایی خود را به عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) ارائه خواهد کرد.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به لزوم برپایی عزاداری های سنتی و پرهیز از انحراف در این مراسم گفت : هیأت های عزاداری لازم است تا با نهادینه نمودن شعور حسینی در جامعه ، در راستای پیام قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حرکت نمایند.

خوانساری افزود : امام حسین (ع) با قیام خونین خود در عاشورا ، مسیر حرکت را برای مسلمانان روشن ساخت و پیام اصلی عاشورا را که همان گام برداشتن در مسیر اسلام است به آیندگان منتقل ساخت .

وی اظهار کرد : عزاداری های سید و سالار شهیدان در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا شدن آحاد مردم با فرهنگ حسینی است ، عزاداری سید و سالار شهیدان هدف نیست بلکه راهی است که در آن اندیشه امام حسین(ع) به بحث گذاشته شده و آرمان های ایشان دنبال می شود.

خوانساری تصریح کرد: عزاداری ها باید همانند پلی انسان ها را به مکتب عاشورا متصل نماید و بتواند انسان هایی را تربیت نماید که الگویی عملی برای سایر افراد باشند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن