تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جناح راست استقلال از كار افتاد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جناح راست استقلال از كار افتاد
داریوش یزدانی
کد خبر: ۵۴۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ - 21 October 2015


استقلال تهران استقلال خوزستان

اگر كيفيت بازى تيمها ، كيفيت بازيكنان و گردش مالى در فوتبال كشورمان را تحليل كنيم به كوچه بن بستى خواهيم رسيد كه استاديوم پشت آن قرار گرفته است و راه ورود بسته است و نبايد انتظار آشتى علاقمندان و هواداران را با فوتبال داشت .

بازى با سرعت بسيار پايينى شرع شد و دو تيم بسيار كنترل شده توپ را به حركت مى دادند تا اينكه استقلال خوزستان بعد از ده دقيقه موفق شد با پرس خوب در ميانه ميدان بازى تحت كنترل خود داشته باشد و جابجايى نفرات اين تيم در يك سوم ميانى و هجومى و گردش توپ در طول و عرض زمين آرايش تيمى استقلال تهران را در جريان بازى بر هم زد و در مقاطعى بازى مستقيم اين تيم با مهاجمين و سرعت بسيار خوب اين تيم در لحظه انتقال به اين تيم فرصت برترى را مى داد كه از فرصتهايشان استفاده لازم را نبردند.
تغيير سيستم و جابجايى نفرات در زمين از استقلال خوزستان يك تيم غير قابل پيش بينى ساخته بود و اين تيم از اين مسابقه از نظر فنى نمره قابل قبولى دريافت كرد.

استقلال تهران كه در هر دو نيمه تحت تاثير تفكرات تيمى ويسى و استقلال خوزستان قرار داشت تنها در دقايقى از بازى توانستند صاحب توپ باشند اما كنترل بازى با توپ و بدون توپ در كل جريان بازى در اختيار اين تيم نبود و خط هافبك اين توان فرار از پرس ميانه ميدان را نداشت و در روزى كه جناح راست استقلال كاملا از كار افتاده بود و جناح چپ اين تيم هم توفيق چندانى نداشت استقلال مى توانست با تغيير استراتژى و رويكرد به بازى مستقيم و استفاده از دو مهاجم مركزى اقدام به حذف خط هافبك درگير و پرتلاش خوزستانى نمايد تا بلكه نتيجه بهترى حاصل شود .

نهايتا كسب امتياز در هر ديدار مهم است و در طول يك فصل يك تيم توانايى برترى تاكتيكى در تمام فصل را ندارد و اميدوار هستم كه آقاى مظلومى با تجربه بسيار خوب طى هفته هاى آينده شرايط فنى و كيفى تيم را ارتقاء دهند و در انتهاى فصل در جشن قهرمانى تيم شركت كنم .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن