تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش متمرکز تعالی مدیریت مدرسه در شهرستان پاکدشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش متمرکز تعالی مدیریت مدرسه در شهرستان پاکدشت همایش متمرکز «تعالی مدیریت مدرسه» به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان، با حضور محبی، رئیس دفتر متوسطه دوره اول معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، میررضا شفیع پور، معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رؤسای ادارات، معاونین، کارشناسان و کارشناسان مسئول ادارت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سالن همایش های مرکز آموزشی،رفاهی شهدای پاکدشت برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۹ مهر ساعت 15:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران،در این همایش میررضا شفیع پور،درسخنانی با اشاره به روزهای ماه محرم  گفت: قیام امام حسین (ع) در راه اندیشه اصلاح طلبانه اش بود و خونی که از آن حضرت، خانواده و یارانش ریخته شد، در راستای ارتقای پرچم اهداف متعالی امر به معروف و نهی از منکر بود. شفیع پور، در بخش دیگری از سخنان خود، ایران را پرچم دار و طلایه دار تفکر شیعه علوی دانست و تصریح کرد: رسالت آموزش و پرورش آگاهی بخشی است و باید شعور توأم با شعور را به دانش آموزان منتقل کند و باید در مدارس، عقلانیت را بر محور شیعی و ظلم ستیزی خود به دانش آموزان انتقال دهیم. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در ادامه گفت: تعالی مدیریت یکی از مهم ترین مقوله های محوری جهان امروز دانست که می تواند یک جامعه را دگرگون کند و حضور مدیران توسعه یافته در سطح مدیریت کلان کشور می تواند به گسترش و تعالی توسعه کمک شایانی کند. وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی توسعه یافته و در رأس آن، مدیران توسعه یافته، در مدارس توسعه یافته، باید با هم به درجه ای از تعامل رسیده باشند که بتوانند همه عواملی را که در حوزه مدیریت تأثیر گذار است، بر اساس دانش، رصد، تجزیه و تحلیل کنند. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: در جهان امروز معلم هم یاد می دهد و هم یاد می گیرد و بر همین اساس ما باید بکوشیم تا دانش آموزانی فرآیند محور تربیت کنیم؛ ما امروز دانش آموزان را برای شغل هایی تربیت می کنیم که بیش از 60 درصد آن ها در آینده به وجود خواهند آمد و خلاقیت دانش آموزان در آینده، زمینه ساز اشتغال به کار آنان خواهد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن