تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسريع در ساخت هتل 5 ستاره مجموعه جهاني بيستون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
استاندار کرمانشاه تاکيد کرد؛ تسريع در ساخت هتل 5 ستاره مجموعه جهاني بيستون موج - استاندار کرمانشاه بر تسريع در مجموعه جهاني بيستون و کاروانسراي شاه عباسي (هتل 5 ستاره لاله) تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ اسدالله رازاني استاندار کرمانشاه به همراه جمعي از مديران استان و مدير کل ميراث فرهنگي، از مجموعه ثبت جهاني شده بيستون بازديد کرد و از نزديک با روند اجراي طرح جامع ساماندهي بيستون آشنا شد.
استاندار کرمانشاه همچنين از هتل لاله واقع در کاروانسراي تاريخي شاه عباسي کرمانشاه بازديد کرد و در جريان مرمت و تغيير کاربري آن قرار گرفت.
علي فعله گري، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه، در خصوص واگذاري ساختمان کاروانسراي شاه عباسي بيستون و تبديل آن به هتل پنج ستاره اظهار داشت: اداره کل ميراث فرهنگي استان براي باز سازي و مرمت اين کاروانسرا دو ميليارد تومان هزينه کرده آست و آن را براي واگذاري به بخش خصوصي آماده نمود.
وي افزود: خوشبختانه در ابتداي سال جاري با پي گيري هايي که صورت گرفت قرارداد واگذاري اين ملک موقوفه با همکاري اداره اوقاف به سازمان گردشگري ايران انجام گرفت، که اين سازمان تحت لواي برند هتل هاي بين المللي لاله با صرف هزينه اي نزديک به 20 ميليارد ريال اين مکان بسيار زيبا را به يک هتل پنج ستاره تبديل کرد.
وي تصريح کرد: در استان کرمانشاه در حال حاضر سه کاروانسرا در بيستون، ماهيدشت و قصرشيرين وجود دارد که پس از کاروانسراي بيستون کار واگذاري کاروانسراي ماهيدشت در دست اقدام است.
مهندس فعله گري ادامه داد: همچنين ساماندهي وضعيت کاروانسراي قصرشيرين نيز در دست اقدام است که نيازمند همکاري اداره اوقاف و امور خيريه استان است.
همچنين حسين راعي مدير پايگاه مجموعه جهاني بيستون در اين بازديد گزارشي از کارهاي انجام شده در فاز اول طرح جامع ساماندهي بيستون و برنامه هاي در دست اقدام ارائه کردند.
مدير پايگاه جهاني بيستون نيز در گزارش کوتاهي اظهار کرد: براي ساماندهي بيستون، طرحي 15 ساله تهيه شده است که در سه مرحله به اجرا در خواهد آمد.
حسين راعي افزود: هم اکنون در بخش انتهايي مرحله نخست اين طرح قرار داريم که داراي 90 درصد پيشرفت مي باشد.
بيستون به عنوان هشتمين اثر ثبت جهاني شده کشورمان سال همه ساله پذيراي جمع زيادي از بازديدکنندگان خارجي و داخلي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن