تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813094933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی حساسی مقابل گسترش خواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازی حساسی مقابل گسترش خواهیم داشت
سرمربی ذوب آهن بازی امروز این تیم مقابل گسترش را بازی حساسی دانست و ابراز امیدواری کرد که تیمش با پیروزی از میدان خارج شود .


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد با اشاره به این که امروز بازی حساسی با این تیم خوب تبریزی داریم افزود : هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و در این مقطع فصل تیم ها از هم امتیازات زیادی می گیرند . هیچ حریفی آسان نیست و امروز با تیمی بازی می کنیم که فوتبال با کیفیتی ارائه می دهد و دارای بازیکنان جوان و پر انگیزه ای می باشد . وی افزود : با برد ارزشمندی که مقابل سایپا در هفته قبل به دست آوردیم از همه لحاظ آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم با توجه به شرایط فیزیکی و روحی خوبی که حاکم بر تیممان است با دوندگی بی امان بازیکنانمان و همچنین تمرکز بالا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم. وی در مورد حواشی به وجود آمده در بازی سایپا گفت : نتیجه این بازی ارزشمند بود که خداراشکر به طور کامل آن را کسب کردیم و نمی خواهیم با یک سری صحبت ها ارزش کارمان را زیر سوال ببریم . امیدواریم این مسائل را زود فراموش کنیم و با تمرکز بالا پای به بازی امروز بگذاریم. گل محمدی در مورد تعطیلات لیگ برتر و تاثیر این وقفه ها در روند بازی تیم ها تصریح کرد :مربیان و مسئولان سازمان لیگ بر این وقفه ها واقفند و امیدواریم با تعامل بین مربیان و سرمربی تیم ملی دیگر شاهد این تعطیلات بلند مدت نباشیم . آقای تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ تمام تلاش خود را انجام می دهد که امیدواریم با برنامه ریزی های خوب و بسیار منظمی که این سازمان انجام می دهد شاهد لیگ پویا یی باشیم که می تواند بازیکنان جوان و مستعدی را روانه تیم ملی کند . 


انتهای پیام/گ


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تمرینات ذوب آهن از روز پنجشنبه آغاز می شود
حضور دو ذوب آهنی در رقابتهای انتخابی جام جهانی روسیه
توقف ذوب آهن برابر استقلال اهواز پس از غول کشی در تهران
دربی اصفهان به سود سپاهان
دربی اصفهان در ایستگاه 54





۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن