تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819874033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌هاي بين‌المللي فاجعه منا را با ديد انساني پيگيري کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
رئيس جمعيت هلال‌احمر: سازمان‌هاي بين‌المللي فاجعه منا را با ديد انساني پيگيري کنند موج - رئيس جمعيت هلال‌احمر تاکيد کرد: انتظار داريم جمعيت‌هاي ملي و سازمان‌هاي بين‌المللي، فاجعه منا را با عنوان موضوعي انساني مد نظر داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد اميرمحسن ضيايي در ديدار با نعمت‌الله امام‌زاده به فاجعه منا و ضرورت رعايت اصول مراقبت از جمعيت‌هاي بزرگ، عنوان کرد: هر کشوري زماني که ميزبان جمعيت کثيري از افراد از کشورهاي مختلف بوده و براي ورود آن‌ها به کشور خود ويزا صادر مي‌کند، موظف است تا سلامت همه آن‌ها را تا زمان خروج از کشور خود تأمين کند و لذا اگر قصوري را هم در حادثه منا در نظر نگيريم، برگزار کننده در تأمين سلامت افراد مسووليت داشته است.
وي با اشاره به اين که ايران و تاجيکستان داراي مشترکات بسياري از جمله زبان، فرهنگ، دين مشترک و مرز هستند، عنوان کرد: بر اين اساس روابط‌هاي دو کشور در سال‌هاي گذشته همواره رو به رشد و بسيار عميق بوده و طبيعي است که فعاليت نهادهاي عام‌المنفعه و بشردوستانه هلال‌احمر امکان گسترش بيشتر همکاري‌ها با هلال‌احمر تاجيکستان را فراهم مي‌کند.
رئيس جمعيت هلال‌احمر گفت: مرکز همودياليز هلال‌احمر ايران تا دو ماه آينده مجهز به شش تخت دياليز به عنوان يکي از اقدامات مهم براي خدمت‌رساني به مردم، در تاجيکستان راه‌اندازي مي‌شود.
وي با اشاره به اين که مرکز درماني هلال‌احمر ايران با همکاري هلال‌احمر تاجيکستان در اين کشور فعال است، اظهار کرد: همودياليز، خدمت مورد نياز مردم همه کشورهاست و از نظر اقتصادي و درماني کمک بزرگي براي مردم خواهد بود.
بنا بر اعلام روابط عمومي جمعيت هلال احمر، ضيايي همچنين از سفير تاجيکستان در ايران براي بازديد از توانمندي‌ها و خدمات هلال‌احمر دعوت کرد.
نعمت‌الله امام‌زاده، سفير تاجيکستان در ايران هم ضمن تسليت به رئيس جمعيت هلال‌احمر ايران بابت جان‌باختن تعداد زيادي از حجاج ايراني در فاجعه منا، گفت: همکاري‌هاي ايران و تاجيکستان همواره مناسب و رو به رشد بوده و در مجموع فعاليت‌هاي هلال‌احمر ايران نه در تاجيکستان، بلکه در همه جاي دنيا معروف و شناخته شده است.
وي از کمک‌هاي بي‌بازگشت و دايمي هلال‌احمر ايران به تاجيکستان تقدير و عنوان کرد: هلال‌احمر ايران همواره و بخصوص در حوادث همواره کمک حال تاجيکستان بوده است.
امام‌زاده با اشاره به اين که تاجيکستان در حوزه درمان، نياز به همکاري‌هاي ايران دارد، اظهار کرد: در اين زمينه نيازمند همکاري‌هاي ايران براي تأمين دارو به منظور درمان کودکان مبتلا به سرطان هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن