تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش اردبیل در مسابقات کشوری با 6 مدال رنگارنگ


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخشش اردبیل در مسابقات کشوری با 6 مدال رنگارنگ
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل گفت: در چهل و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان کشور تیم اردبیل 6 مدال رنگارنگ را به دست آورد.
به گزارش نامه نیوز، فرشاد گلمرادی اظهار کرد: در این مسابقات که به میزبانی تهران و در رده بزرگسالان و با هدف حضور تیم ناشنوایان  کشورمان در مسابقات جهانی برگزار شد تیم اردبیل دو طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد.
 
وی افزود: در این مسابقات در وزن 70 کیلوگرم حسین نوری و در وزن 74 سعید یونسی در رشته کشتی آزاد با کسب جایگاه اول طلا را به دست آوردند و حامد نعمتی در وزن 57 کیلوگرم در کشتی آزاد با کسب نقره در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
سرپرست تیم کشتی ناشنوایان اردبیل یادآور شد: در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در وزن 66 کیلوگرم یاسر دانش‌مقدم برنز گرفت و مسعود بابازاده در 80 کیلوگرم نیز صاحب گردن آویز برنز شد.
 
گلمرادی خاطرنشان کرد: در این مسابقات محمدرضا بدری در 75 کیلوگرم خوش درخشیده و مدال برنز را به دست آورد تا در رشته کشتی فرنگی سه مدال برنز را کسب کنیم.
 
این مسئول با قدردانی از پشتیبانی ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عوض نخست رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در حمایت از این تیم گفت: قطعا این حمایت‌ها در ادامه افتخار‌آفرینی این تیم راهگشا و موثر خواهد بود.
 
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل همچنین تصریح کرد: مربی تیم کشتی آزاد اردبیل رسول اقبالی و در کشتی مربی فرنگی حسین آقازاده بوده و سرپرست تیم نیز بنده بودم که توانستیم در مسابقات کشوری خوش بدرخشیم.
 
گلمرادی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رشته‌های مختلف ورزشی ناشنوایان و حضور قدرتمندانه ورزشکاران ناشنوای اردبیل را در رویداهای مختلف یادآور شد و افزود: باید بیشتر از این تلاش کنیم تا ظرفیت مطلوب و شایسته خودمان را در سطح جهانی و بین‌المللی به نمایش بگذاریم.


منبع: فارس


۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن