تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804442842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محوري‌ترين کار کميته امداد افزايش اعتماد عمومي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۱ب.ظ)
رئيس کميته امداد: محوري‌ترين کار کميته امداد افزايش اعتماد عمومي است موج - رئيس کميته امداد در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان کهگيلويه و بويراحمد با بيان اين که اعتماد عمومي به رفتار ما در کميته امداد بستگي دارد، گفت: رفتار ساده، انقلابي، ارزشي و ديني بر اعتماد عمومي تأثيرگذار است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد پرويز فتاح در اين ديدار با اشاره به تأثير مشکلات اقتصادي بر زندگي مردم گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب در شأن نظام نيست که محروميت در برخي مناطق وجود داشته باشد.
وي با بيان اين که کميته امداد به تنهايي نمي‌تواند مشکل بيکاري جامعه را برطرف کند، ادامه داد: بايد تلاش کنيم ريشه‌هاي اقتصادي درست شود تا فقر توليد نشود نه اينکه بعد از توليد فقر به سراغ آن برويم.
وي با اشاره به اين که بايد از توليد فقر در کشور جلوگيري شود، تصريح کرد: مقام معظم رهبري خطاب به اعضاي هيات امناي کميته امداد فرموده‌اند که نگاه هوشمندانه، انقلابي، فرهنگي و ارزشي حاکم شود تا فقر از بين برود.
فتاح افزود: کميته امداد در گذشته خدمات زيادي به اقشار نيازمند جامعه ارائه داده و الآن ما مأمور هستيم که در راه خدمت به جامعه کوشش نماييم.
وي به نزديک شدن انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: امدادگران کميته امداد نبايد در مسائل سياسي شرکت و به نفع و يا عليه کسي تبليغات کنند، زيرا؛ اساسي‌ترين کار کميته امداد رسيدگي به امور محرومان و نيازمندان است.
رئيس کميته امداد در ادامه محوري‌ترين کار کميته امداد را افزايش اعتماد عمومي عنوان کرد و افزود: کميته امداد وابسته به کمک‌هاي مردمي است و با افزايش اعتماد عمومي، مشارکت مردم در امور خيرخواهانه اين نهاد افزايش مي‌يابد.
فتاح با اشاره به اقدامات کميته امداد در ترويج فرهنگ زکات در کشور، خواستار همکاري بيشتر خيريه‌ها با کميته امداد براي ساماندهي کمک به نيازمندان شد.
حضرت آيت‌الله ملک حسيني، نماينده ولي‌فقيه در استان کهگيلويه و بويراحمد در اين ديدار به فقر تاريخي در استان اشاره کرد و گفت: در قبل از انقلاب، محروميت در استان ما بيش از اندازه بود و به برکت انقلاب اين استان از عمق محروميت خارج شد و اکنون محروميت‌هاي آن ديده مي‌شود که اميد است مسوولان لطف بيشتري به استان ما داشته باشند.
نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: با وجود فقر حاکم بر جامعه و نبود بعضي زيرساخت‌ها رسالت سنگيني بر عهده امدادگران است، زيرا؛ با توجه به تغيير سبک زندگي، نوع نيازمندي‌ها نيز تغيير پيدا کرده است که ضرورت ارائه خدمات به شيوه‌هاي نوين وجود دارد.
حضرت آيت‌الله ملک حسيني با اشاره به اين که رضايتمندي از کميته امداد بيش از ساير سازمان‌ها است، گفت: کميته امداد امام خميني (ره) نهادي است که بر پايه ايثار تشکيل شده و مدد رساني به ديگران و ايثار و ترجيح ديگران بر خود از مهم‌ترين مشخصه‌هاي امدادگران اين نهاد است.
وي افزود: اگر همدلي وجود داشته باشد و در همه عرصه‌ها اقتصاد مقاومتي خودش را نشان دهد فقر نيز از بين مي‌رود.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري به بحث اشتغال‌زايي براي مددجويان اشاره و تصريح کرد: کميته امداد بايد در اين خصوص نظارت بيشتري داشته باشد شايد عدم توان مديريت مالي باعث شود که بعضي از طرح‌هاي اشتغال تبديل به فقر مضاعف شوند.
حضرت آيت‌الله ملک حسيني خواهان نظارت دقيق در خصوص زکات شد وبيان کرد: ائمه جمعه استان با هماهنگي بيشتر مي‌توانند در اين راستا همکاري نمايند تا مشکلات مرتفع شود.
وي با اشاره به جامعه نخبه تحت حمايت کميته امداد و حمايت ويژه از اين افراد، خاطرنشان کرد: با مديريت صحيح و استفاده درست و بهينه از منابع بايد حمايت ويژه‌اي از نخبگان داشته باشيم.
همچنين سيد پرويز فتاح در ادامه سفر استاني خود در بازديد از نمايشگاه توانمندي‌هاي مددجويان کميته امداد کهگيلويه و بويراحمد گفت: با توجه به راست آزمايي از طريق نهادهاي نظارتي کمترين معوقات بانکي با 8.1 درصد مربوط به طرح‌هاي کميته امداد است.
وي با اشاره به اين که با اعطاي وام‌هاي خودکفايي سالانه بيش از يک‌صد هزار نفر از مددجويان از چرخه حمايت خارج و خودکفا مي‌شوند، تصريح کرد: وام‌هاي خودکفايي با نظارت کارشناسان به کساني که صلاحيت لازم را دارند پرداخت مي‌شود.
گفتني است؛ رئيس کميته امداد که صبح امروز سه‌شنبه به استان کهگيلويه و بويراحمد سفر کرده است در نخستين برنامه کاري خود به همراه مديرکل و جمعي از معاونان کميته امداد استان با حضور در آرامگاه شهداي ياسوج، به مقام شامخ شهدا اداي احترام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن