تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم ورزش صبحگاهی یاسین با حضور استاندار قم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مراسم ورزش صبحگاهی یاسین با حضور استاندار قم
کد خبر: ۵۴۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ - 20 October 2015


به مناسبت روز تربیت بدنی و وررزش با همت باشگاه یاسین پیشرو قم مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار قم برگزارشد.
به گزارش تابناک ورزشی – به منظور پاسداشت روز تربیت بدنی و ورزش مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان در ورزشگاه شهیذ حیدریان قم برگزارشد .


مراسم ورزش صبحگاهی یاسین با حضور استاندار قم


در این مراسم علاوه بر استاندار ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،همراه با امیر مهدیزاده قهرمان کاراته آسیا و جهان که چندی پیش تحت حمایت مالی باشگاه یاسین پیشرو قم قرار گرفت نیز حضور یافتند.
این مراسم با همت باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین به عنوان حامی ورزش قم در لیگ برتر فوتسال ،تکواندو و وزنه برداری صورت گرفت و روح الله حسینی مدیر عامل هلدینگ دارویی یاسین و علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو قم نیز حضور داشتند.
در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم پس از مداحی مهدی اردستانی رئیس هیات وشوی قم با تقدیر از این اقدام باشگاه یاسین و حمایت از ورزش ایتان بر لزوم ارتقاء جایگاه اخلاق در ورزش کشور تاکید نمود.


مراسم ورزش صبحگاهی یاسین با حضور استاندار قم


حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز بیان کرد که مصوبات شورای ورزش همگانی باعث پویایی و نشاط جامعه بویژه کارمندان خواهد شد.
این گزارش می افزاید علاوه بر این مسئولان مدیر کل بهزیستی،مدیر کل رفاه اجتماعی و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز حضور داشتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن