تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويسي: مساوي به درد ما نمي خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴ب.ظ)
ويسي: مساوي به درد ما نمي خورد موج-سرمربي استقلال خوزستان گفت:مساوي ما مي تواند تيم هاي ديگر را خوشحال کند به همين خاطر مساوي به درد هيچ دو تيم نمي خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: بازي مقابل استقلال بازي حساسي براي هر دو تيم خواهد بود زيرا هر دو تيم در بالاي جدول قرار دارد. برد در اين ديدار مي تواند ما را تحت شرايطي صدرنشين کند و استقلال هم مي تواند جايگاه خود را در جدول استحکام بخشد ضمن اين که مساوي ما مي تواند تيم هاي ديگر را خوشحال کند به همين خاطر مساوي به درد هيچ دو تيم نمي خورد.
وي ادامه داد: استقلال و پرسپوليس هميشه استقلال و پرسپوليس هستند. استقلال تيم بسيار بزرگي است و مي تواند به خوبي بازي کند مطمئنا بچه هاي ما سختي اين بازي را درک کرده اند. ما به تهران آمده ايم تا يک استقلال بزرگ را شکست دهيم.
سرمربي استقلال خوزستان درباره شناختش از استقلال تصريح کرد: شناخت بسيار خوبي از اين تيم داريم. نه تنها ما بلکه انسان هاي عادي هم به خاطر آنکه بازي هاي سرخابي ها پخش مستقيم مي شود شناخت خوبي از تمام خطوط اين تيم دارند. شرايط خوبي داريم و تيم اصلا نياز به مربي ندارد. فردا قطعا بازي خوبي انجام مي دهيم. ما مقابل ملوان بازي سختي داشتيم و چند بازيکن را نداشتيم. ملوان بسيار خوب بازي کرد و يکي، دو موقعيت خيلي خطرناک داشت.
سرمربي استقلال خوزستان در ارتباط با داوري مسابقه اذعان داشت: متاسفانه مد شده است که مربيان ما کوچک ترين اشتباهات بازي هاي قبلي را مطرح مي کنند تا فضا را براي بازي بعدي براي خود مهيا کنند. اين مساله هجمه سنگيني عليه داوري ايجاد مي کند که اين انساني نيست ما هم در برابر سپاهان مي توانستيم يک پنالتي داشته باشيم که داور نگرفت و باختيم. من پارسال يکبار درباره داوري صحبت کردم و چهار جلسه محروم شدم اما الان خيلي از مربيان درباره داوري صحبت مي کنند ولي هيچ محروميتي در نظر گرفته نمي شود.دليلي ندارد که يک مربي ديگر چون اسمش از من بزرگ تر است هرچه مي خواهد بگويد ولي محروم نشود. داوران اشتباه هستند و اشتباه مي کنند اما نبايد اشتباه فاحش انجام دهند لازم است با تمرکز بيشتري به زمين بيايند و اشتباه هفته گذشته خودرا فراموش کنند و مربيان هم بايد صبر کافي داشته باشند و دليلي ندارد که يک خطاي وسط زمين را مطرح کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن