تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرسنال- بايرن توپچي‎ها در آستانه حذف زودهنگام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آرسنال- بايرن توپچي‎ها در آستانه حذف زودهنگام
دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار پيگيري مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي آرسنال در حالي ميزبان بايرن‌مونيخ است كه فقط براي برد پا به ميدان مي‌گذارد؛ چراكه هر دو بازي قبلي خودش را باخته است.
نویسنده : وحيد صابري 


دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار پيگيري مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي آرسنال در حالي ميزبان بايرن‌مونيخ است كه فقط براي برد پا به ميدان مي‌گذارد؛ چراكه هر دو بازي قبلي خودش را باخته است.
در گروه E مسابقات، تيم‌هاي بايرلوركوزن با رم و باته بوريسف با بارسلونا با هم بازي مي‌كنند. در اين گروه صعود بارسا قطعي است اما از دو تيم بايرلوركوزن و رم يكي به مرحله بعد صعود خواهد كرد، براي همين بازي‌هاي اين گروه حساس شده است. بايرلوركوزن كه با يك برد و يك باخت بعد از بارسلونا در رده دوم گروه خود قرار دارد، بايد در سومين ديدار پذيراي رم ايتاليا باشد. در طرف مقابل رم در اولين ديدار خود با بارسا به تساوي يك - يك رسيدند ولي در دومين ديدار نتيجه دور از انتظار 3 بر 2 مغلوب باته در بلاروس شدند تا در قعر جدول گروه خود قرار گيرند. كسب سه امتياز اين ديدار اهميت بسيار زيادي پيدا مي‌كند و در واقع تيمي كه اين ديدار را برنده شود، گام بلندي در جهت صعود به مرحله بعد برداشته است.
در گروه F آرسنال با بايرن‌مونيخ و دينامو زاگرب با المپياكوس مصاف مي‌دهند. بي‌شك حساس‌ترين بازي اين هفته، بازي آرسنال و بايرن است. در اين بازي توپچي‌هاي شهر لندن در خانه پذيراي بايرن‌مونيخ هستند. آرسنال با دو شكست برابر دينامو زاگرب و المپياكوس فعلاً قعرنشين جدول است و اگر برابر شاگردان پپ گوارديولا شكست بخورند، وداعي زودهنگام و البته تلخ با ليگ قهرمانان مي‌كنند، براي همين به نظر مي‌رسد با تمام قوا به ميدان مي‌آيند. در آن‌سو بايرن‌مونيخ بهترين تيم اين فصل فوتبال اروپاست. آنها هر 11 بازي خود را در اين فصل با پيروزي پشت سر گذاشتند. 9 برد در بوندس‌ليگا و دو برد در ليگ قهرمانان ركورد صددرصد برد را براي گوارديولا بر جاي گذاشته است. شبكه  Sport 1 اعلام كرد، ستاره هلندي بايرن‌مونيخ به ديدار حساس اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا هم نمي‌رسد. به نظر مي‌رسد پپ گوارديولا نام روبن را در فهرست بازيكنان براي ديدار برابر آرسنال قرار نداده است و ترجيح داده كه اين بازيكن در مونيخ باقي بماند. روبن در ديدار تيم ملي فوتبال هلند در انتخابي جام جهاني آسيب ديد.
مطابق آمار آرسنال – بايرن از سال 2000 تاكنون در هشت بازي مقابل هم صف‌آرايي‌ كرده‌‌اند كه بايرني‌ها چهار برد كسب كرده‌اند در حالي‌كه تعداد برد‌هاي تيم لندني(توپچي‌ها)، دو بازي بوده است. دو مسابقه نيز با نتيجه تساوي خاتمه يافته است. از اين‌رو تصور مي‌شود شانس مردان پپ گوارديولا در بازي امشب بيشتر از مردان آرسن ونگر باشد.
فيليپ لام، كاپيتان تيم فوتبال بايرن‌مونيخ در آستانه رويارويي تيمش با آرسنال گفت: «از رويارويي با اوزيل و مرته‌ساكر كه در آرسنال بازي مي‌كنند، استقبال مي‌كنم. آرسنال تيمي خوب با تك نفرات عالي است. در ليگ برتر بازيكنانش نشان داده‌اند چه قابليت‌هايي دارند. البته در ليگ قهرمانان به خاطر نتايج‌‌، بديهي است كه تحت فشار قرارگرفته‌اند. آنها مي‌آيند كه مقابل ما امتياز بگيرند. اما براي اين هم، ما آمادگي داريم.» در ديگر ديدار اين گروه دينامو زاگرب در كرواسي پذيراي المپياكوس يونان است.
در گروه G ديناموكيف با چلسي و پورتو با مكابي به مصاف هم مي‌روند. چلسي با يك برد و يك باخت غيرمنتظره برابر پورتو در بازي سوم خود ميزبان ديناموكيف است. چلسي براي اين بازي تيبوكورتوا دروازه‌بان جوان خود را به همراه نخواهد داشت. برانيسلاو ايوانوويچ نيز كه در جريان بازي‌هاي ملي مصدوم شد، در اين ديدار غايب است و به احتمال زياد بابارحمان در كنار تري، زوما و آسپيليكوئتا خط دفاع چلسي را تشكيل خواهد داد. در ديگر بازي پورتو بايد در سومين ديدار در خانه برابر مكابي به ميدان برود. پورتو براي حفظ صدرنشيني نياز به سه امتياز اين ديدار دارد و بعيد است اين فرصت مسلم را از دست بدهد. ياران كاسياس فعلاً با چهار امتياز توانسته‌اند همراه ديناموكيف در رده نخست گروه G قرار گيرند.
در گروه H هم زنيت با ليون و والنسيا با خنت برابر هم قرار مي‌گيرند. زنيت روسيه با دو برد فعلاً مدعي صعود از اين گروه است. اين تيم روسيه‌اي حالا در خانه بايد پذيراي ليون فرانسه باشد. پيروزي زنيت در اين ديدار تقريباً صعود آنها را به دور بعد نزديك مي‌كند. در ديگر ديدار اين گروه والنسيا به مصاف تيم بلژيكي خنت مي‌رود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن