تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی: امکان دارد در نیم فصل دو مهاجم به ملوان اضافه کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استیلی: امکان دارد در نیم فصل دو مهاجم به ملوان اضافه کنیم سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید با توجه به زمان کمی که داشته، نتوانسته است خیلی خوب هم روی دفاع و هم روی حمله تیم کار کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر ساعت 15:32

خبرگزاری پانا+حمید استیلی

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی سپاهان و ملوان گفت: بازی گذشته ما با استقلال خوزستان بود. در آن بازی سعی کردیم به تیم حریف موقعیت ندهیم و از تمام بازیکنانم به خاطر آن بازی تشکر می‌کنم. او در مورد بازیکنانی که به بازی با سپاهان نمی‌رسند، اظهار کرد: آرش افشین مصدوم است و دو روز است شروع به تمرین کرده. همچنین مازیار زارع سه کارته است و نمی‌تواند در بازی شرکت کند. محمد آبشک هم محروم است. او ادامه داد: ما روز جمعه از اهواز برگشتیم و نتوانستیم آنچنان تمرین کنیم. یک روز تمرین کردیم و آن روز بارانی بود. مجبور شدیم داخل سالن تمرین کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا دست پر از زمین بیرون بیاییم. استیلی ادامه داد: انزلی همیشه سرزمین اسطوره‌ها بوده و شهر اسطوره‌پرور است. همان طور که میرزا کوچک‌خان را داشته و همچنین از ورزشکاران‌مان که در این شهر به دنیا آمده‌اند می‌توان به سیروس قایقران اشاره کرد. چه خوب است که همیشه در دقیقه 9 بازی سیروس قایقران را تشویق کنیم و یاد و خاطره‌اش را با این کار برای همیشه گرامی بداریم. او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا اثرات مشکلات مالی که در این تیم نمایان است، در روحیه بازیکنان نیز تاثیر گذاشته، گفت: مشکلات مالی خیلی تاثیرات زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین موضوعات است. ما باید تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم و همیشه در مورد تمرکز روی مسائل فنی در تمرین‌ها با بچه‌ها صحبت کنیم. البته با توجه به مسائل مالی، آن کیفیتی که تمرین‌مان باید می‌داشت را از دست دادیم. استیلی افزود: همه فشارها روی سرمربی است. سرمربی باید بچه‌ها را از لحاظ روانی آماده کند. البته جا دارد همین جا از بازیکنان تیمم تشکر کنم. وی در مورد بدهی باشگاه به بازیکنان نیز اظهار کرد: دنیامالی زحمت زیادی می‌کشد که بتوانیم هرچه زودتر قسمتی از قرارداد بازیکنان‌مان را بپردازیم. یک سری از بازیکنان مشکلات عدیده‌ای دارند و این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده چون بعد از بازی با استقلال خوزستان به بچه‌ها قول‌هایی دادیم که متاسفانه عملی نشد. امیدوارم این مشکلات مالی حل شود. البته ما بچه‌های نجیبی داریم و با وجود تمام این مشکلات به خوبی کار می‌کنند. سرمربی تیم ملوان در مورد هواداران نیز گفت: آنها سرمایه اصلی تیم ما هستند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد هجومی نبودن تیم ملوان پرسید تشریح کرد: من از هفته چهارم به تیم اضافه شدم و در این زمان خیلی کوتاه موقعیت چندانی نداشتیم که هم روی کار دفاعی کار کنیم و هم خط حمله خوبی بسازیم. این موضوع یک مقدار خارج از زمانی که ما داشتیم بود. در حمله نیاز به آمادگی جسمانی زیادی است و ما سعی می‌کنیم آمادگی دفاعی‌مان خوب باشد. البته این ضعف حمله‌ای نبودن ما باعث شد که در بازی با پرسپولیس نتیجه نگیریم. در هر حال باید روی فاز حمله‌ تیم بیشتر کار کنیم البته امکان دارد در نیم فصل دو مهره تهاجمی به تیم اضافه کنیم. او افزود: ما بازیکنان خلاقی مثل سهیل رحمانی داریم که در تمرین‌ها اخیر خیلی خوب کار کرده‌اند. حسین شنانی هم از بازیکنان خوب ماست و بسیار خوب کار کرده است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن