تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يحيي توره: سزاوار اين همه انتقاد رسانه هاي انگليسي نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۶ب.ظ)
يحيي توره: سزاوار اين همه انتقاد رسانه هاي انگليسي نيستم موج-هافبک ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي از گزارش‌هايي که رسانه‌هاي انگليسي درباره او منتشر کرده‌اند ناراضي است و خودش را سزاوار انتقاداتي که از وي صورت گرفته نمي‌داند.
به گزارش خبرگزاري موج،يحيي توره معتقد است که آن احترام و تحسيني که لايقش است را از سمت رسانه‌هاي انگليسي دريافت نمي‌کند. توره 32 ساله که اين فصل در صدرنشيني من‌سيتي در جدول ليگ برتر نقش پررنگي داشته، انتقاداتي که فصل گذشته از او به خاطر ناکامي من‌سيتي براي دفاع از عنوان قهرماني‌‌اش صورت گرفت را ناعادلانه دانست.
او در گفت‌و‌گويي مفصل با نشريه اکيپ فرانسه به آن دسته از منتقداني که تعهدش به تيم ملي ساحل عاج را هم زير سؤال برده‌اند، پاسخ داد و گفت: در چند هفته اخير روزنامه‌نگاران از شروعي تازه براي من صحبت به ميان آورده‌اند اما کدام شروع تازه؟ من فصلي را پشت سر گذاشتم که در آن من‌سيتي نايب قهرمان سخت‌ترين ليگ دنيا شد. در آن فصل من هم 12 گل زدم، اگرچه براي مقطعي مجبور به ترک تيم شدم تا به تيم ملي کشورم در جام ملت‌هاي آفريقا ملحق شوم. من تقريباً دو ماه نتوانستم براي من‌سيتي بازي کنم و با اين وجود رسانه‌ها از من توقع داشتند به اندازه فصل قبل (14-2013) گل بزنم، فصلي که 26 گل – 20 گل در ليگ برتر – به ثمر رساندم، هرچند کسي به آن اشاره نکرد. حالا مي‌توانيد کمي دليل انزجار من را درک کنيد.
توره که سال 2010 با قراردادي 24 ميليون پوندي از بارسلونا به منچسترسيتي پيوست، احساس مي‌کند رسانه‌ها هنوز نمي‌خواهند به اشتباه بودن قضاوت‌‌شان درباره جابجايي وي از کاتالونيا به انگليس اعتراف کنند.
وي افزود: روزنامه‌نگاران درباره حقوق من حرف مي‌زدند و مي‌گفتند که مايه رسوايي است اما من فقط براي کمک کردن به من‌سيتي جهت بردن جام به اين تيم ملحق شدم. خيلي‌ها يا شايد بهتر باشد بگويم عده‌اي از آدم‌هاي احمق حرف‌هايي که من درباره پيوستنم به من‌سيتي زدم را مسخره کردند. آنها مي‌پرسيدند يحيي توره قرار است چه چيزي را در سيتي تغيير دهد. حالا مي‌بينيد که چه اتفاقي افتاده است؟ ما تقريباً همه چيز برده‌ايم.
توره مي‌گويد نمي‌تواند باور کند که رسانه‌ها از او با وجود تمام کارهايي که براي من‌سيتي انجام داده و مي‌دهد، هنوز هم انتقاد مي‌کنند. او تأکيد کرد: رسانه‌هاي انگليسي به طور منظم نام مرا روي جلدهايشان مي‌برند تا بگويند که من مشکل ناکامي‌هاي منچسترسيتي هستم، اينکه من بايد بروم و با وجود من کارهاي زيادي نمي‌توان براي من‌سيتي انجام داد.
هافبک پيشين بارسلونا با اين ادعا که در تيم ملي ساحل عاج بازيکني است که بيش از همه به او توهين شده است، اعتراف جالبي کرد. او اظهار داشت: مردم فکر مي‌کنند که من خوشحالم. درست است که جام برده‌ام و پول زيادي هم درآورده‌ام اما خوشحال نيستم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن