تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه فاضلاب تهران، يک طرح منحصر به فرد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
رييس بنياد جهاني انرژي در نشست خبري: شبکه فاضلاب تهران، يک طرح منحصر به فرد است موج - رييس بنياد جهاني انرژي با اشاره به پيشبرد شبکه فاضلاب تهران در شرايط دشوار تحريم، اين طرح را منحصر به فرد و نشانه علاقه ايران به پايداري محيط زيست ارزيابي کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ولفگانگ نيومن، رييس بنياد جهاني انرژي امروز (دوشنبه) در حاشيه بازديد از تصفيه خانه جنوب تهران با ابراز خرسندي از حضور در ايران گفت: تصور غلطي در جهان وجود دارد که ايران با دارا بودن حجم بالايي از انرژي فسيلي به حفظ و پايداري محيط زيست بي توجه است و ما به دنبال اصلاح اين تصوير هستيم.
وي با بيان اينکه شبکه فاضلاب تهران در ميان 15 نامزد نهايي دريافت جايزه جهاني انرژي سال 2015 است، خاطرنشان کرد: بعد از بررسي 2 هزار طرح از 177 کشور، اين 15 طرح به مرحله نهايي رسيده اند که در ژانويه 2016 (بهمن ماه سال جاري) در مراسمي که در برج ميلاد تهران برگزار مي شود برنده جايزه جهاني انرژي سال 2015 مشخص مي شود.
نيومن با اذعان به اينکه شخصا اميدوار است ايران برنده اين جايزه باشد، افزود: طرح شبکه فاضلاب تهران شانس زيادي براي بردن جايزه جهاني انرژي دارد چراکه به عنوان يک پروژه منحصر به فرد، نشان مي دهد که با توسل به دانش و تکنولوژي مي توان هر طرحي را پيش برد.
وي پيشبرد شبکه فاضلاب تهران در شرايط دشوار تحريم را دليلي بر علاقمندي ايران به حفظ و پايداري محيط زيست خواند و ادامه داد: مراسم اعطاي جايزه جهاني انرژي، 1500 ساعت پوشش تلويزيوني در سراسر جهان دارد و خانم مونيکا گاندي، وزير سابق محيط زيست هند و رييس هيات داوران اين جايزه، نيز به اين پروژه علاقه زيادي دارد.
نيومن در پاسخ به اين سوال که آيا دريافت اين جايزه مي تواند به دريافت وام جديد از بانک جهاني براي تسريع در تکميل شبکه فاضلاب تهران کمک کند يا خير، تاکيد کرد: مدير اجرايي سابق هيات کنترل بانک مرکزي نيز در مراسم اعطاي جايزه شرکت مي کند و معتقدم امکان بهره مندي ايران از کمک هاي بانک جهاني وجود دارد چراکه اين بانک سالانه 30 ميليارد دلار وام با بهره کم به اين نوع پروژه ها اختصاص مي دهد.
در اين بازديد محمد پرورش، مديرعامل آبفاي تهران و اصغر رياضتي، مديرعامل شرکت فاضلاب تهران نيز حضور داشتند.
جايزه جهاني انرژي براي توسعه پايدار که از سال 1999 توسط بنياد جهاني انرژي پايه گذاري شده است، همه ساله به افرادي اعطا مي شود که يکي از حوزه هاي زمين، آتش، آب، هوا و جوانان صاحب نوآوري و دستاورهاي متفاوتي هستند.
تاکنون از کشورمان معصومه ابتکار، رييس سازمان حفاظت محيط زيست، موفق به دريافت اين جايزه شده است.
مراسم اعطاي جايزه سال 2015، اول بهمن در برج ميلاد تهران برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن