تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از نقشه جامع شهروندي تاپايان مهرماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رونمايي از نقشه جامع شهروندي تاپايان مهرماه
رئيس كميسيون فرهنگي واجتماعي شوراي اسلامي شهراصفهان گفت: نقشه جامع فرهنگ شهروندی تاپایان مهرماه رونمایی می شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر آذربايجاني گفت: از جمله ضروريات توسعه متوازن در حوزه ي شهري استفاده از ظرفيت ها و گزاره هاي حوزه فرهنگي اجتماعي است كه بايد نگاه ويژه اي داشته باشيم.
وي درادامه به سخنان رهبري در خصوص شوراها و شهرداري و تاكيد ايشان به حوزه فرهنگ اشاره كرد و افزود:كار شهرداري ها فقط ساخت وساز نيست و مسايل فرهنگي اجتماعي شهر نیز بسيارمهم است. آذربايجاني با اشاره به اینکه در زمان فعلي با ارتقاكيفيت زندگي شهروندان، ارتقا فرهنگ عمومي و سرمايه اجتماعي مواجه هستيم ، تصریح کرد: رضايت از زندگي از جمله ضروريات دنياي كنوني ماست كه ما را ناچار مي كند بارويكرد و نگاه متفاوت در حوزه ي مديريت شهرها ، نگاه شهروندمداري و توانمندسازي محلات مانند توزيع عادلانه خدمات داشته باشيم. رئيس كميسيون فرهنگي واجتماعي شوراي اسلامي شهر اصفهان در ادامه افزود: يكي از مطالبات جدي كه در دوره ي چهارم شوراي شهر در برنامه هاي مديريت شهری پيگيري شد مصوباتي است كه در حوزه ي فرهنگي واجتماعي بود. وي به 3 بخش مورد مطالبه درحوزه ي فرهنگي واجتماعي اشاره كرد و ادامه داد: در حوزه فرهنگي و اجتماعي به بخش هاي كالبدي، محتوايي و فرآيند برنامه ريزي نگاه ويژه اي شده است. آذربايجاني در ادامه تصريح كرد: در بخش كالبدي در حوزه ي فرهنگي اتفاقات خوبي در زمينه توسعه اين موضوع انجام پذيرفت كه مي توان به تقويت ابعاد سخت افزاري وافزایش بودجه فرهنگی شهر اشاره کرد.
وي در ادامه افزود: ما سهم بودجه فرهنگی و مسايل سخت افزاري در اين حوزه را به صورت جدي در برنامه هاي مديريت شهري پيگيري كرديم. عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان به حوزه نرم افزاري اشاره كرد و اظهار داشت: در اين حوزه نیز تهيه شناسنامه محلات ، توسعه مراكز فرهنگي و تدوين نقشه جامع فرهنگ شهروندي انجام شده كه تا پايان اين ماه شاهد رونمايي ازاين نقشه خواهيم بود. آذربایجانی با اشاره به منشور شوراي شهر در دوره چهارم ادامه داد: در منشور شورای چهارم در چند بند مطالبات فرهنگی آمده است که باعث شد اتفاقات خوبی رقم بخورد.
وی بیان کرد: با توجه به رکود، در حالی که بودجه رشد چندانی پیدا نکرد اما چند ردیف به خاطر اهمیتشان افزایش قابل توجهی داشت از جمله بودجه فرهنگی که 80 درصد و بودجه مراکز فرهنگی از 5.5 به 7 میلیارد افزایش پیدا کردند. رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در پايان یکی از افتخارات اصفهان نسبت به بقیه شهرها را مشاركت مردم اين شهر دانست و افزود: نگاه عدالت محور، استفاده از سرمايه هاي فرهنگي اين شهر و ظرفيت هاي مردم اين شهر بار دولت را به دوش مي كشند تا این خلاهايي كه حاكميت نتوانسته پركند را به حداقل برساند .

انتهای پیام/گ





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جمع آوری 1500 نمونه خون بند ناف در آذربایجان شرقی
تمام واحد های جهاد دانشگاهی باید دو یا سه کار بین المللی داشته باشند
نقش جهاد دانشگاهی در نقشه علمی کشور مهم و راهبردی است
تدوین نقشه جامع و سند راهبردی تامین اجتماعی در قم
ایران ظرفیت مرجعیت علمی در منطقه را دارد





۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن