تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي باند خفت گيري از مشتريان صرافي‌ها دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۴ب.ظ)
اعضاي باند خفت گيري از مشتريان صرافي‌ها دستگير شدند موج - اعضاي باند سه نفره اي که با شيوه خفت گيري اقدام به سرقت از مشتريان صرافي‌ها مي‌کردند در عمليات پليس، شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، ۱۴ ارديبهشت امسال مردي ۸۰ ساله با مراجعه به کلانتري ۱۰۳ گاندي به مأموران اعلام کرد: ساعت يک ظهر وارد صرافي شدم و پس از گرفتن دلار و ارز با همسرم تاکسي گرفته و به خيابان ظفر روبروي موزه بهشتي رفتم. زماني که از ماشين پياده شدم موتوري به من نزديک شد و با گرفتن گردنم از پشت کيف را از من گرفت و متواري شد.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت به شيوه خفه کني و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه ۳۴ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با گزارش سرقت کارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي وارد عمل شدند و با بررسي دوربين صرافي و محل سرقت تصاويري گنگي از سارقان به دست آوردند. در مدت کوتاهي پس از اين گزارش سرقت‌هاي مشابهي در خيابان شريعتي، ميدان توحيد، صادقيه، خيابان دماوند، تهران نو، خيابان کارگر يا اميرآباد، تهران‌پارس، يافت‌آباد و شهرري به پليس آگاهي رسيد و کارآگاهان پس از بررسي آن‌ها موفق شدند زاغ زن و يکي از سارقان را که حسين نام داشت و مجرم سابقه‌دار بود شناسايي کنند. با اين سرنخ پليس مخفيگاه‌ها و پاتوق‌هاي حسين را تحت بررسي قرار داد و توانست در تاريخ ۱۵ مرداد ۹۴ سارقان را در قهوه‌خانه‌اي در تهران‌پارس غافلگير کرده و آن‌ها را دستگير کند. با وجود عمليات گسترده پليسي محسن ۲۸ ساله که راکب موتور هوندا بود متواري شد و جست‌وجوها براي دستگيري او ادامه دارد.
چهار تن از اعضاي اين باند که بين ۲۸ تا ۳۰ سال سن دارند به نام حسين، حميدرضا سارقان خفت گير، محسن راکب هوندا و جمال ملقب به جمال گدا راکب آپاچي سفيد شناسايي شده‌اند و از سابقه‌داران هستند و در حال حاضر جمال به اتهام حمل چهار کيلو مواد مخدر شيشه در زندان مشهد نگهداري مي‌شود. مهدي ۴۵ ساله زاغ زن باند سابقه سرقت ندارد و در کمپ ترک اعتياد با اين باند آشنا شده است.
اعضاي اين باند تا به حال به ۱۵ فقره سرقت در دو ماه فعاليتشان اعتراف کرده‌اند، اما؛ تنها هفت شاکي اين پرونده در پليس آگاهي حاضر شده‌اند.
سرهنگ کارآگاه صفدر جان‌پرور رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: متهمان اين پرونده پس از دستگيري و انجام مواجه حضوري با شکات، صراحتا به سرقت پول‌ها اعتراف و طعمه‌هايشان را نيز شناسايي کردند.
وي ادامه داد: با توجه به اعترافات صريح متهمان، شناسايي تعدادي از شکات، سوابق متهمان در ارتکاب جرايم مختلف و براي شناسايي ساير جرائم ارتکابي و همچنين ساير شکات و مالباختگان احتمالي از تمامي شکات و مالباختگاني که در مدت ذکر شده و به شيوه خفه کني توسط سرنشينان هوندا و آپاچي سفيد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، دعوت مي‌شود تا براي پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان خرمشهر، ميدان نيلوفر مراجعه کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن