تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان غذا و دارو بايد حمايت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
سازمان غذا و دارو بايد حمايت شود موج - عضو کميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي گفت: در زمينه برخورد با تخلف آب معدني دماوند با توجه به اينکه سازمان غذا و دارو وظيفه قانوني خود را به درستي انجام داده و در تخصص اين سازمان مي‌باشد که بايد در اين زمينه از اقدام بزرگ اين سازمان حمايت کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل ابوترابي، عضو کميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي، با تشکر از اقدامات اخير سازمان غذا و دارو به ويژه رياست سازمان غذا و دارو و کارشناسان اين سازمان در جهت سلامت بخشي جامعه اظهار داشت: الحق والانصاف سازمان غذا و دارو يک حرکت اساسي در مورد سلامت بخشي و پيشگيري از امراض مختلف داشته است.
وي گفت: امراضي و بيماري‌هايي از جمله سرطان که از مواد غذايي و آشاميدني آلوده به وجود مي‌آيد سازمان غذا و دارو واقعاً يک حرکت بزرگ و پيشگيرانه انجام داده است که اين حرکت و اقدام مثبت اين سازمان از طرف شخص وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو و در مرحله بعد هم کارمندان و کارشناسان اين سازمان صورت گرفته که تشکر ويژه مي‌نماييم.
ابوترابي خاطرنشان کرد: در اين مدت سازمان غذا و دارو بسيار شجاعانه در موضوعات مختلف اقدامات اساسي انجام داده است از جمله در قضيه روغن پالم، خمير مرغ، آبليمو و آب معدني که بايد تشکر و قدرداني نمود.
عضو کميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود: در زمينه برخورد با تخلف آب معدني دماوند نيز با توجه به اينکه سازمان غذا و دارو وظيفه قانوني خود را به درستي انجام داده و تخصصان ها نيز مي‌باشد که بايد در اين زمينه بايد از اقدام بزرگ اين سازمان حمايت کنيم.
ابوترابي اظهار داشت: کارشناسان سازمان غذا و دارو به عنوان ضابط قضايي نيز هستند و وظيفه ذاتي سازمان غذا و دارو مي‌باشد که با تخلفات برخورد و آن را به مراجع قضايي معرفي کنند.
وي گفت: کارهاي بزرگ حاشيه‌هايي نيز دارد که بايد همه از سازمان در اين زمينه حمايت و قدرداني نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن