تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804339969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت هافبک تیم ملی از دل نگرانی های مادرش/وقتی مصدوم شدم، مادرم می خواست به ورزشگاه بیاید!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


روایت هافبک تیم ملی از دل نگرانی های مادرش/وقتی مصدوم شدم، مادرم می خواست به ورزشگاه بیاید! ورزش > فوتبال ملی - هافبک دفاعی تیم ملی می گوید حتی وقتی در عمان ابرویش پاره شد، به مادرش نگفت.

سعید اکبری-خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت اللهی در بازی ژاپن جای یکی مثل آندو را گرفت، چند روز بعد از این بازی حرف های جالبی می زند. او از حساسیت های مادرش هنگام تماشای بازی های تیم ملی و باشگاهی اش می گوید.  کروش به من گفت...
کروش قبل از بازی به من گفت اصلا نترس و برو بازی واقعی ات را در زمین انجام بده. گفت خودت باش و استرسی نداشته باشد. چیزی که هستی را به همه نشان بده. خدا را شکر بعد از بازی هم از کارم راضی بود و به من خسته نباشید گفت.
پر کردن جالی خالی آندو
پر کردن جای آندو اصلا کار راحتی نبود. مسئولیتم واقعا دو برابر شده بود. هم باید توانایی خودم را نشان می دادم و هم اینکه جای خالی آندو را پر می کردم. فکر می کردم تا حدودی هم موفق بودم. من همیشه از بازیکنی مثل او و بازیکنان دیگری مثل منتظری و سید جلال حسینی مشورت می گیرم. در زمین هم خیلی به من کمک کردند. خدا را شکر از همه لحاظ شرایط برایم در تیم خوب است.
بهتر از ستاره های ژاپن بودیم
ژاپن بازیکنان بزرگی در ترکیبش دارد که در بوندسلیگا و سری A بازی می کنند ولی ما نشان دادیم که از آنها چیزی کمتر نداریم و حتی می توانیم بهتر از چنین ستاره هایی باشیم. طبیعی بود که در چنین مسابقه ای زد و خوردهایی هم اتفاق بیفتد چون بازی حساس بود.


ژاپنی ها کار خاصی نکردند
ژاپنی ها عصبی شده بودند. اینقدر در زمین دویدیم که نگذاشتیم کار خاصی کنند، به ویژه در نیمه اول. در این نیمه توپی روی دروازه نیاوردند. در کل غیر از تک به تکی که زدند، کار خاص دیگری در زمین انجام ندادند.
حقیقی تک به تک را نمی گرفت ممکن بود ببازیم
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی در جام جهانی بود. در جام ملت ها فیکس بازی کرد. او گلر بزرگی است. هر بازیکنی ممکن است در فوتبال اشتباه کند. من یادم هست پیتر چک دروازه بان تیم ملی چک در یورو اشتباه کرد و به قیمت حذف تیمش شد. فراموش نکنیم حقیقی در بازی ژاپن یک موقعیت تک به تک هم گرفت. در این بازی چیزی از ارزش های علیرضا کم نشد. اگر او تک به تک را نمی گرفت ممکن بود بازی را ببریم. اشتباه در فوتبال طبیعی است. شاید خود من فردا یک گل به خوبی بزنم. نباید علیه بازیکنی که اشتباه می کند جبهه گیری کرد. مشکل فوتبال ما همین است. اینکه بعضی ها دنبال فرصت هستند تا دیگران را بکوبند. انتقاد باید سازنده باشد نه اینکه بخواهیم خراب کنیم. این رفتار به بازیکن تیم ملی فشار می آورد و در آخر به ضرر تیم ملی می شود.
موقع بازی جدی هستیم
قرار نبود در بازی با ژاپن در زمین شوخی و خنده داشته باشیم. باید محکم بازی می کردیم. ما در تمرین شوخی و خنده داریم و موقع بازی خیلی جدی هستیم.
مادرم گفت چشمت چه شده؟
مادرم با استرس بازی های من را می بیند. در عمان و در تمرین تیم ابرویم پاره شد. من به مادرم هیچی نگفتم. در بازی ژاپن از تلویزیون دیده بود. قیافم شبیه راکی شده بود! مادرم بعد از بازی گفت چشمت چه شد؟ گفتم هیچی. مدام اصرار می کرد و حتی پدرم به او گفت اشتباه دیده ای! وقتی به خانه رفتم به مادرم کلی توضیح دادم که به خدا حالم خوب است و چیزی نیست.
مادرم می خواست به استادیوم بیاید
بازی ملوان و داماش دربی گیلان است و می دانید که چه حساسیتی دارد. یک بار در دربی هوا خیلی خراب بود. من یک صحنه بلند شدم توپ را بزنم بازیکن حریف با استوک پاشنه آشیلم را زد و پاره شد. مامانم داشت می آمد استادیوم. پدرم جلوش را گرفته بود که بابا نمی شود به استادیوم بروی.
252 43  

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران -




دوشنبه 27 مهر 1394 - 12:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن