تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام تيم پزشکي به کربلا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
اعزام تيم پزشکي به کربلا موج - رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر از اعزام تيم پزشکي ۶۰ نفره همراه با ۲۴ تن دارو براي ارائه خدمات درماني به زائران کربلا در تاسوعا و عاشورا خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي مرعشي گفت: با توجه به شرايط خاص عزاداري در تاسوعا و عاشورا، تيم‌هاي امدادي هلال‌احمر از هفتم محرم و چند روز قبل از تاسوعا به کربلا رفته و به مدت يک هفته خدمات درماني لازم را به زائران ارائه مي‌دهند.
وي افزود: 24 تن دارو و تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائران در تاسوعا و عاشورا ارسال شده است.
مرعشي همچنين گفت: ستاد مرکزي اربعين از مدت‌ها پيش به دستور مقام معظم رهبري براي خدمت‌رساني در اربعين تشکيل شده که مسووليت آن بر عهده بعثه مقام معظم رهبري است.
مرعشي با اشاره به اينکه آمبولانس‌هاي هوايي امسال در مرز اربعين براي خدمت‌رساني آماده هستند، خاطر نشان کرد: هلال‌احمر پارسال در مسير نجف تا کربلا، 7 چادر امدادي براي خدمت‌رساني به زائران برپا کرده بود که اين تعداد را امسال به 10 چادر افزايش داده‌ايم و در کربلا نيز 4 چادر در بين‌الحرمين و اطراف حرم در خدمت زائران خواهد بود.
رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر با اشاره به اينکه داروهاي مورد نياز براي خدمت‌رساني در اربعين آماده شده است، گفت: در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه در داخل خاک عراق نيز سه چادر براي ارائه خدمت برپا خواهد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز براي برپايي يک بيمارستان صحرايي در جايي که مورد موافقت هلال‌احمر باشد، اعلام آمادگي کرده است.
مرعشي با تاکيد بر اينکه ضروري است تا آمادگي کافي براي روبه‌رويي با هر نوع اتفاق احتمالي داشته باشيم، گفت: به علاوه 2 مرکز درماني شبانه‌روزي نيز در نجف به همراه چادرهايي در صحن حضرت زهرا (س) و اطراف حرم براي خدمت‌رساني به زائران آماده خواهند شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن