تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال شهرداري تهران از ايده هاي جديد دانشجويان براي استفاده در فضاهاي شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۰ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري تهران مطرح کرد: استقبال شهرداري تهران از ايده هاي جديد دانشجويان براي استفاده در فضاهاي شهري موج - معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ديدار با جمعي از دانشجويان ضمن تبادل نظر با آنان بر استفاده از ظرفيت دانشجويان و مشارکت آنان در حوزه شهري تاکيد کرد و گفت: همواره از ايده هاي جديد و نو دانشجويان استقبال مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبدالهي در ديدار با جمعي از دانشجويان رشته هاي معماري، عمران، شهرسازي، محيط زيست، طراحي محيط، طراحي شهري، گرافيک، نقاشي، طراحي صنعتي،حجم و مجسمه سازي، صنايع دستي، شيمي و... گفت: به موضوعات دانشجويان علاقه مند هستم و با اشتياق آن را دنبال مي کنم.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اين که بر اساس يک ساختار و چارچوب منظم و مشخص کارها و اقدامات خود را دنبال کنيد؛ به دبيرخانه دانشجويي در حوزه مشارکت هاي شهروندي در سازمان زيباسازي اشاره داشت و گفت: اين دبيرخانه بايد با نگاه و ساختاري جديد و ويژه بازنگري و به کار خود ادامه دهد.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: براي استفاده از ظرفيت هاي دانشجويي در حال بررسي براي تشکيل کارگروهي متشکل از مديران عامل سازمان هاي اين معاونت و سرگروه هاي دانشجويي هستيم تا از نظرات و پيشنهادات دانشجويان نيز بهره بگيريم.
عبدالهي در ادامه بر ارائه طرح هاي جديد از سوي دانشجويان در خصوص نقاشي هاي ديواري، طراحي پارک هاي محيط زيستي، پيرايش شهري، آبنماها، آثار حجمي، کيوسک هاي مطبوعاتي، حذف زوايد بصري در نقاط مختلف شهر تهران، طراحي هاي جديد در زمينه آذين بندي، نورپردازي و... توسط دانشجويان تاکيد کرد و گفت: ايده ها و خلاقيت هاي جديد را در قالب طرح و پروپوزال ارائه دهيد تا از طرح هاي برتر در محيط هاي شهري استفاده شود.
همچنين در اين جلسه دکتر عبدالهي ضمن استقبال از همکاري دانشجويان و مشارکت جوانان بر موضوعاتي چون توليد فيلم هاي آموزشي در زمينه پسماند، طراحي هاي جديد در زمينه مخازن و زيرمخزني ها، استفاده از ظرفيت دانشجويان محيط زيست در اين حوزه و نيز در خصوص ارائه طرح به اولين سمپوزيوم المان هاي شهري از مواد بازيافتي و... مباحث و موضوعات مختلفي را براي مشارکت آنان در اين حوزه مطرح کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن