تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات موثر شرکت هاي دانش بنيان براي صادرات دارو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵ب.ظ)
اقدامات موثر شرکت هاي دانش بنيان براي صادرات دارو موج - مدير نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: شرکت‌هاي دانش بنيان براي صادرات دارو به کشورهاي اروپايي پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي پيرصالحي، مدير نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، گفت: در حال حاضر شرکت‌هاي دانش بنيان ما به کشورهاي منطقه و آسياي ميانه صادرات دارويي داشته‌اند.
وي گفت: اتفاق مهمي که در حوزه صادرات بوده است شرکت‌هاي دانش بنيان خوشبختانه با کشورهاي بسياري از جمله ترکيه و روسيه قرداد انتقال دانش فني امضا کرده‌اند؛ يعني در اين کشورها داروي ما به اسم داروي ايراني در کارخانجات ان ها ساخته شود و به بازار عرضه شود.
پيرصالحي اظهار داشت: اميدواريم با تلاش‌هايي که اين شرکت‌ها براي ثبت دارو در کشورهاي اروپايي انجام مي‌دهند که هم اکنون ثبت را اقدام کرده‌اند و اين پروسه زمان بر است.
مدير نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو افزود: صادرات داروهاي دانش بنيان را به بسياري از کشورهاي منطقه داشته‌ايم ولي با توجه به اينکه فعاليت در زمينه صادرات داروهاي دانش بنيان در سال‌هاي اخير انجام شده بايد ميزان صادرات بيشتر شود.
پيرصالحي در پايان گفت: شرکت‌هاي دانش بنيان براي صادرات دارو به کشورهاي اروپايي پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌اند و در اين زمينه سهم شرکت‌هاي خصوصي نسبت به شرکت‌هاي دولتي بيشتر است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن