تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهي به وضعيت تيم هاي خوزستاني حاضر در ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰ب.ظ)
نگاهي به وضعيت تيم هاي خوزستاني حاضر در ليگ برتر موج-خوزستان-استقلال اهواز با کادري از بازيکنان تراز چندم، متوسط و بعضا در مرز بازنشستگي به ميدان رقابت ها قدم گذاشت. بدون شک سياوش بختياري زاده و دستيارانش که از چهره هاي نامي فوتبال استان و کشور هستند، با قبول اين مسووليت به ريسک بزرگي دست زدند.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان،در حالي که ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور جام خليج فارس هفته هشتم خود را پشت سر گذاشته است، تيم استقلال خوزستان شروع نسبتا موفقي داشته اما دو نماينده ديگر استان در پايين جدول جا خوش کرده اند. نتايج استقلال اهواز با توجه به حضور در چند روز مانده به مسابقات و مشکلات عديدي که به آنها خواهيم پرداخت تا حدودي قابل پيش بيني بود اما فولاد قهرمان دو دوره اين مسابقات و يکي از مدعيان قهرماني که در روز هاي واپسين از کسب سهميه آسيايي باز ماند جاي سوال و تامل دارد که چرا دچار چنين بحراني شده است. به نظر مي رسد که اين تيم با وجود مدارس فوتبال در رده هاي سني مختلف که از چندين سال قبل فعاليت خوب و سازنده اي آغاز کرده مي تواند جدايي تعدادي از بازيکنان اثر گذار خود را با بازيکنان اميد و جوانان باشگاه جبران کند، اما آنگونه که پيداست سرمربي تيم هنوز نتوانسته در چند پست کليدي مهره هاي مورد اطمينان خود را پيدا کند. تا انتخابي ليگ برتر فولاد را اينگونه يافتيم که نه تنها روي دروازه حريفان بي آزار است بلکه در يک سوم دفاعي خود نيز آن استحکام و صلابت سابق را از دست داده است.يکي از نقاط قوت فولاد در دوره هاي گذشته اعتماد به نفس و ميل به پيروزي است که اين تيم را به نوعي تسليم ناپذير نشان مي داد. سرمربي و کادر فني تيم قبل از آنکه اثرات منفي اين نتايج بازيکنان را به لحاظ روحي – رواني دچار تزلزل نمايد، بايد براي براساس داشته ها به ترميم نقاط ضعف تيم اهتمام ورزند.
روشن است که هر تيمي براساس بضاعت خود استراتژي مناسب را برمي گزيند و البته بر ما پوشيده است که چرا باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقلات براي جايگزيني مهره هاي کليدي اقدام به خريد بازيکنان نامي جانشين نکرده است؟
به هرتقدير ما نيز معتقديم فولاد ظرفيت خروج از اين بحران و حضور در جمع مدعيان را داراست اما استقلال خوزستان برخلاف دو تيم ديگر استان ليگ را بسيار خوب آغاز کرد و با ترکيبي از بازيکنان سال قبل و ياران تازه وارد، خود را در جمع تيم هاي بالاي جدول مطرح ساخته است. عبدالله ويسي و شاگردانش که اکثرا بومي هستند، در صورتي که ميانه راه به مشکل برنخورند و دچار حاشيه نشوند، مي توانند امسال تيم شگفتي ساز ليگ لقب بگيرند. اين تيم ضمن داشتن استحکام دفاعي با اتخاذ تاکتيک هاي متنوع در حمله قادرند هر تيمي را به زحمت بيندازند، خصوصا اينکه مهاجماني مانند حسن بيت سعيد، سيف اللهي و زهيوي در تيم خود دارد. اما استقلال اهواز با کادري از بازيکنان پايين تراز، متوسط و بعضا در مرز بازنشستگي به ميدان رقابت ها قدم نهاد. بدون شک سياوش بختياري زاده و دستيارانش که از چهره هاي نامي فوتبال استان و کشور هستند، با قبول اين مسووليت دست به ريسک بزرگي زدند. در کنار تمام مشکلاتي که مربيان در رويارويي با حريفان قدر خود دارند، حداقل انتظار اين بود که اين تيم به لحاظ مسائل مالي و ديگر مسائل حاشيه اي دغدغه اي نداشته باشد. به هرحال با وجود اين وضعيت نبايد از کادر فني توقع شق القمر داشت.
حسن کناني













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن