تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین وضعیت سالن اصلی تئاتر شهر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جدیدترین وضعیت سالن اصلی تئاتر شهر
تصمیم‌گیری درباره تعطیل شدن یا نشدن سالن اصلی تئاترشهر به برگزاری جلسه نهایی در روز 27 مهرماه موکول شد.
آفتاب : در پی فرو ریختن پیشانی سن تالار اصلی تئاترشهر در روز گذشته 25 مهر ماه، گروه‌های کارشناسی برای بررسی وضعیت این سالن از تئاترشهر دیدن کردند تا مشخص شود این تالار برای اجرای نمایش «ترور» که به زودی آغاز می‌شود ایمن هست یا خیر.

مسعود معمار، سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان بخش‌های مختلف امروز از تالار اصلی تئاتر شهر بازدید کردند و نظرات مختلفی ارائه شده است، احتیاج به این هست که یک جلسه جمع‌بندی برگزار شود.

او افزود: به این ترتیب جلسه‌ای با حضور تمام متخصصان و کارشناسان برگزار خواهد شد و ارائه گزارش نهایی و اعلام تصمیم برای تعطیلی این سالن یا ادامه فعالیت به فردا موکول می‌شود.

پریسا مقتدی مدیر تئاترشهر نیز با اعلام اینکه حال عمومی بهزاد خلخالی (یکی از کارمندان تئاترشهر) که در حادثه روز گذشته دچار آسیب شد خوب است، گفت: آقای خلخالی از بیمارستان مرخص شده ولی درمان او به دلیل شکستگی گونه و بینی ادامه خواهد یافت.

او درباره وضعیت تالار اصلی تئاترشهر اظهار کرد: تیم‌های تخصصی دفتر طرح عمرانی با حضور در محل بررسی‌های خود را انجام دادند اما تجمیع آرا نداشتند و قرار شد نظر نهایی فردا اعلام شود.

وی گفت: آنچه به طور قطع می‌توانیم در مورد آن نظر دهیم فرسودگی ساختمان است.

به گزارش ایسنا، مقتدی همچنین در پاسخ به اینکه نظرات گروه‌های کارشناسی بیشتر به تعطیل شدن یا نشدن تالار متمایل است، افزود: همه چیز در گروه تجمیع نظرات است اما طبیعتا مایل هستیم اجرای نمایش «ترور» دچار وقفه نشود. با این حال امنیت جانی هنرمندان، تماشاگران و همکاران ما در تئاترشهر در اولویت قرار دارد.




تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن